אנרפוינט הישראלית חוברת לקונצרן GCL הסיני ותספק ללקוחותיה פאנלים סולאריים חכמים

בשנים האחרונות, הכירה הממשלה ביתרונות הרבים בניצול אנרגיית השמש והקלה משמעותית ברגולציה ובבירוקרטיה לאימוץ טכנולוגיה סולארית לייצור חשמל ביתי. כעת, ולראשונה בישראל, חברת אנרפוינט ישראל חוברת באופן בלעדי לקונצרן GCL הסיני, ענקית סיליקון ושחקנית בולטת בענף האנרגיה הסולארית, ומציעה פאנלים סולאריים חכמים בגודל של עד 430 Watt, הכוללים קופסת חיבורים של חברת Tigo המאפשרת מגוון פתרונות שדרוג משמעותי לפאנל, כגון ביצוע אופטימיזציה בייצור החשמל, ביצוע ניטור ופתרון בטיחותי ל-shut down אפקטיבי בזמן שריפה

במסגרת הסכם חדש ובלעדי שנחתם בין חברת אנרפוינט וקונצרן GCL הסיני, תייבא החברה מלוד פאנלים סולאריים חכמים, ראשונים מסוגם בישראל.

הפאנלים כוללים קופסת חיבורים מבית Tigo, יהיו זמינים בגדלים שבין 320 Watt עד ל-430 Watt, היקף הגדול משמעותית מהפאנלים המשווקים כיום לבתים פרטיים בישראל. הפאנלים החכמים מאפשרים תחזוקה אפקטיבית וניהול מתקדם של כלל המערכת הסולארית. הטכנולוגיה המתקדמת שמציגות הקופסאות מבית Tigo מספקת יתרון משמעותי שכן אינה גורמת לחימום יתר של הפאנל, ובכך מאפשרת לו להפיק יותר חשמל (זאת בשל הפרדת הדיודות מגב הפאנל באמצעות שימוש בקופסה מיוחדת). כמו כן, הנתונים של ייצור הפאנל מוטבעים בתוך שבב אלקטרוני בתוך הקופסה, דבר המאפשר הגעה אוטומטית לתנאי ייצורו.

פרסום

מנכ"ל אנרפוינט, דני דנן: "הפאנלים החדשים של חברת GCL בעלי יתרונות בלתי מבוטלים ביחס לפאנלים אחרים בשוק. מעבר לגודלם המאפשר יצירה וצבירה משמעותית יותר של חשמל, הפתרון הייחודי מבית Tigo מאפשר לנתק את החשמל במערכת ברמת הפאנל עצמו, דבר המעניק ביטחון מרבי ושקט נפשי לבעל הנכס במקרה של שריפה, חלילה. חשוב לציין כי התקנת מנגנון בטיחות  ברמת הפאנל יהפוך לחובה בארה"ב החל מינואר 2019. פתרון אחר מבית  Tigoמאפשר בנוסף גם לבצע אופטימיזציה בהפקת האנרגיה בצורה המאפשרת התמודדות עם מגוון של גגות ושעות צל הפוגעות בתפוקת הפאנל".

כידוע, בשורת המערכות הסולאריות הביתיות לייצור חשמל החלה לתפוס תאוצה עם החלת שיטת ה"מונה נטו" בשנת 2013, המאפשרת לצרכן לייצר חשמל באופן עצמאי, לשימוש עצמי, לקזז את החשמל אותו הוא מייצר מחשבון החשמל שלו ולחסוך כ- 9000 ₪ בשנה למשפחה ממוצעת. מעבר לזה, אם בעבר על מנת להתקזז עם חברת החשמל על החשמל שנצבר, הצרכן היה נדרש לדיווחים לרשויות המס כעוסק מורשה, כיום החליטה המדינה להעניק פטור מוחלט מכך, עד סה"כ ייצור חשמל בשווי של 24,000 ₪ בשנה. כל זאת בנוסף להטבות נוספות של ועדת הפנים והגנת הסביבה, לבעלי הבתים המתקינים מערכות סולאריות כגון פטור מהיטל השבחה, פטור ממס הכנסה, ופטור מארנונה.

פרסום

דנן מוסיף כי: "שיתוף הפעולה הבלעדי עם חברות GCL ו-Tigo, קורה רק מספר שבועות לאחר שיתוף פעולה ייחודי נוסף שחתמנו עם חברת האשראיCal  במסגרתו נציע למעוניינים הלוואה סולארית עד לסכום של 100,000 ₪ לתקופה של עד 10 שנים, בריבית משתנה החל מפריים +2.6% (בעת ההשקה), כך שהמערכת תקנה חיסכון בתשלום השוטף כבר מחשבון החשמל הראשון. בכך אנו מקווים להפיץ את בשורת החשמל הירוק לכל בית בישראל".

Print Friendly, PDF & Email

תודה שאתם מבקרים בפורטל חשמלנט. חשמלנט היינו פורטל מקצועי ומקיף לתחום החשמל והתאורה .בחשמלנט תוכלו למצוא אינפורמציה מקצועית שחשובה לכם ומאגר ספקים גדול מתחום החשמל והתאורה

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

כתבות נוספות

מהפכת החשמל הביתי הירוק יוצאת לדרך:

7 במרץ 2024

חה"כ ישראל כ"ץ "נאפשר הזרמת אלפי מגה-וואט לרשת החשמל"
אלקטרה פאוור וענקית האנרגיה אנלייט יקימו מיזם ייעודי לאספקת חשמל מאנרגיה יר...
אנלייט אנרגיה מתחדשת: השיקה של פרויקט סולארי ראשי בישראל והרחבת הנוכחות בהו...
GRÄSSLIN המקורי מתוצרת גרמניה חוזר לישראל! זמין עכשיו ברשתות הסיטונאיות
חברת החשמל זכתה זו השנה האחת עשרה ברציפות בדירוג השיא:
מהפכת החשמל הביתי הירוק יוצאת לדרך:

7 במרץ 2024

חה"כ ישראל כ"ץ "נאפשר הזרמת אלפי מגה-וואט לרשת החשמל"
אלקטרה פאוור וענקית האנרגיה אנלייט יקימו מיזם ייעודי לאספקת חשמל מאנרגיה יר...
אנלייט אנרגיה מתחדשת: השיקה של פרויקט סולארי ראשי בישראל והרחבת הנוכחות בהו...
תמיד לדעת לפני כולם

השארו מעודכנים

השאירו פרטים לקבלת עידכונים למייל

בחרו תחום