חברת EATON מציגה את המערכת לניטור אוטומטי של תאורת החירום: +CGLine

חברת EATON מציגה את המערכת לניטור אוטומטי של תאורת החירום: +CGLine

  חברת Eaton הודיעה על השקתה של מערכת ניטור ידידותית למשתמש לתאורת חירום, אשר תוזיל את העלויות ותקטין את לחץ הזמן הנלווה לבדיקות תחזוקה ידניות במבנים מסחריים.

"ל-Eaton יש מומחיות רבת שנים במערכות לניטור תאורת חירום, עם שלושה מוצרים קיימים בשוק", אמר ג'ון רוב, מנהל השיווק של Eaton. "במערכת החדשה +CGLine שילבנו את היכולות הטובות ביותר מהמוצרים האלה לכדי פתרון אחד בעל אפשרויות הגדרה רבות. כך אפשר לתת מענה למגוון הצרכים השונים של מנהלי מבנים, ולעזור להם לעמוד בדרישות החוק  והרגולציה, להגן על בטיחות הדיירים ולשמור על הרציפות העסקית".

פרסום

כל בקר של +CGLine מאפשר לנטר עד 800 גופי תאורה עצמאיים. הודות לחיבור לאינטרנט ניתן לחבר בין הבקרים כדי להשתמש ביכולות ניטור מתקדמות ולבצע בדיקות אוטומטיות של עד 25,000 גופי תאורה מנקודת בקרה אחת. המערכת גם מתחברת למערכות הקיימות של ניהול הבניין.

המערכת מאפשרת לזהות ולתעד את התקלות בזמן אמת, כדי לתקן אותן ולוודא שגופי התאורה יפעלו בשעת הצורך. כתוצאה מכך, אפשר לסמוך על תאורת החירום של הבניין לפינוי בטוח במקרה של אזעקת אש או כל מקרה חירום אחר המצריך את פינוי הבניין.

המשתמשים יכולים לראות את המערכת באמצעות ממשק אינטרנט פשוט (HMI), שמתאים במיוחד לבניינים קטנים, או באמצעות התוכנה המתקדמת יותר CGVision, שמתאימה למרכזים גדולים. ניתן להעלות למערכת את תוכניות הבניין כדי להציג את המיקומים של גופי התאורה, ולהצביע במהירות על בעיות נקודתיות שדורשות פתרון תחזוקתי. בנוסף, פונקציית הזיהוי האוטומטי מקצה קוד מזהה ייחודי לכל גוף תאורה, כך שלא צריך להזין ידנית קודים או מיקומים לגופי התאורה ואפשר לקצר את זמני ההתקנה וההכנה לשימוש.

בדיקת גופי התאורה מתבצעת אוטומטית במועד שנוח למשתמש הקצה. כל הבדיקות וההתרעות מתועדות אוטומטית ביומן דיגיטלי שמגובה כל הזמן, וניתן להוסיף חבילת הרחבה ששומרת בבטחה את הגדרות המערכת ונתוני האירועים. המערכת גם מאפשרת הגדרת ההתרעות כך שכל האירועים יישלחו בדוא"ל בזמן אמת, כך שמשתמש הקצה יהיה מעודכן כל הזמן. ניתן גם להשתמש בנתונים השמורים לצורך ציות לחוק ולרגולציה.

המערכת +CGLine משלימה את המגוון הרחב של גופי תאורת החירום המובילים מבית Eaton, כחלק מפתרון תאורה מקיף. עם זאת, במקרים מסוימים אפשר לשלב אותה עם גופי תאורה של חברות חיצוניות.

פרסום

לדברי ג'ון רוב, "זוהי מערכת שאפשר להתקין בקלות ובמהירות,נוחה מאוד לתפעול, מורידה לחצי זמן ועבודה, מוזילה עלויות ומונעת מקרים של מחסור בכוח עבודה ידני הדרוש לבדיקות התחזוקה השוטפות. בזכותה הלקוחות יכולים להיות שקטים ורגועים, בידיעה שמתבצעת בדיקה אוטומטית אמינה ושכל תקלה פוטנציאלית מזוהה, מדווחת לאדם הרלוונטי ביותר ומתועדת. כך ניתן לוודא שאתם פועלים בהתאם לחוק בכל הקשור לבניין ולהגנה על האנשים והנכסים האחרים שבו, תוך מזעור השיבושים בפעילות העסקית השוטפת".

 

Print Friendly, PDF & Email

תודה שאתם מבקרים בפורטל חשמלנט. חשמלנט היינו פורטל מקצועי ומקיף לתחום החשמל והתאורה .בחשמלנט תוכלו למצוא אינפורמציה מקצועית שחשובה לכם ומאגר ספקים גדול מתחום החשמל והתאורה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

כתבות נוספות

מונה חכם - מה כל כך חכם במונה החכם ?

10 במרץ 2024

מהפכת החשמל הביתי הירוק יוצאת לדרך:

7 במרץ 2024

הכנות לחירום: ישראל מתמודדת עם תרחיש מלחמה בחזית הצפונית

21 בפברואר 2024

איגוד ערים לסביבה שרון כרמל הגיש השגות לחידוש היתר הפליטה של תחנת הכוח "אור...

10 בדצמבר 2023

הטכנולוגיה של חברת TMC Transformers Italy בתחום חוות השרתים (Data Centers):...

4 באוקטובר 2023

אלקטרה פאוור וענקית האנרגיה אנלייט יקימו מיזם ייעודי לאספקת חשמל מאנרגיה יר...
מונה חכם - מה כל כך חכם במונה החכם ?

10 במרץ 2024

מהפכת החשמל הביתי הירוק יוצאת לדרך:

7 במרץ 2024

הכנות לחירום: ישראל מתמודדת עם תרחיש מלחמה בחזית הצפונית

21 בפברואר 2024

איגוד ערים לסביבה שרון כרמל הגיש השגות לחידוש היתר הפליטה של תחנת הכוח "אור...

10 בדצמבר 2023

תמיד לדעת לפני כולם

השארו מעודכנים

השאירו פרטים לקבלת עידכונים למייל

בחרו תחום