חברת החשמל מדורגת בדירוג השיא של מעלה, בקטגוריית "פלטינה +" הבוחן ניהול אחראי ומחויבות חברתית של ארגונים ועסקים בישראל

ארגון מעלה פרסם היום (יום שני,25.6.18) את תוצאות "דירוג מעלה" בבורסה לניירות ערך, ולפיהן זכתה חברת החשמל בדירוג "פלטינה +"  בציון 91.4 על ביצועיה לשנת 2017 בתחום האחריות התאגידית, זו השנה החמישית  ברציפות. קטגוריית הפלטינה הינה היוקרתית בקרב חברות פרטיות, ממשלתיות ונסחרות בחו"ל.

 

חברת החשמל משתתפת בדירוג זה 8 שנים, כחלק ממדיניות הדירקטוריון וההנהלה לאמץ פרמטרים מדידים בינלאומיים למעקב ובקרה אחר ביצועי החברה ולשיפורם, מתוך מחויבותה לתחום האחריות התאגידית.

פרסום

בשנת 2010 דורגה החברה בדירוג "זהב" ובשנים 2011 – 2012 עלתה לדירוג "פלטינה". על ביצועיה לשנת 2013 עלתה חברת החשמל לראשונה לקטגוריית הדירוג הגבוהה ביותר "פלטינה + " זכתה גם בכל אחת מן השנים 2013-2017.

 

עופר בלוך, מנכ"ל חברת החשמל: "חברת החשמל גאה מאד בדירוג בו היא זוכה זו השנה החמישית.   הזכייה הרציפה באות היא אישור לפרי שמניבים מהלכים אינטנסיביים של חברת החשמל לשיפור ביצועיה והשיח עם בעלי העניין בשקיפות מלאה.  קיימות ואחריות תאגידית   הם חלק מעשייה בלתי מתפשרת של מדיניות החברה והדירוג , לצד הגאווה שבקבלתו, מציין את המשך הציפייה מהחברה להמשיך ולפעול ברוח זו. חשוב לשמר את ההישגים המרשימים, ואף לשפר את העשייה למען לקוחות החברה והדורות הבאים".

 

חברת החשמל נכנסה לדירוג מעלה לפני שמונה שנים ועושה כל שניתן על מנת לשפר את ביצועיה בפרמטרים שנבחנו. החברה גם הגישה זו השנה הרביעית דו"ח קיימות ואחריות תאגידית, כחלק מעשייה בלתי מתפשרת של מדיניות החברה להשתלבותה, תרומתה והובלתה בתחום הקיימות, הסביבה והקהילה.

 

דירוג "מעלה" סוקר נושאים רחבים בארגון, ביניהם; אתיקה בעסקים, יחסי עבודה, מעורבות בקהילה, מעורבות חברתית של עובדים, גיוון והכלה, בריאות ואיזון, איכות סביבה, ניהול ודיווח חברתי סביבתי וממשל תאגידי. הדירוג, המיועד לקדם נושאים בתחום האחריות התאגידית בחברות גדולות במשק, השנה עודכן שאלון הדרוג בהתאם למגמות ותהליכים עולמיים, ובכך מאפשר לחברות המובילות לבחון ולדרג את ביצועיהן בתחום זה ולהיכלל בדירוג מעלה.

השאלון עבר בקרה חיצונית עי משרד הרצוג פוקס נאמן.

 

פרסום

כמה מילים על דירוג מעלה:

מאז 2003, מתקיים בכל שנה "דירוג מעלה", המדרג את החברות הגדולות במשק בהיבטים של אחריות חברתית. הדירוג הנו למעשה שאלון רחב-היקף שנוסח ונבדק על ידי וועדה ציבורית, הכוללת אישים מתחומי התעשייה והאקדמיה. דירוג "מעלה" סוקר נושאים נרחבים בארגונים המשתתפים בו, ביניהם: אתיקה בעסקים, סביבת עבודה, שרשרת אספקה, גוון והכלה בתעסוקה, בטיחות וגהות, נגישות, מעורבות בקהילה, איכות סביבה וממשל תאגידי. הדירוג מיועד לקדם נושאים בתחום האחריות התאגידית בחברות גדולות במשק, ומאפשר לחברות המובילות, לבחון ולדרג את ביצועיהן בתחום זה ולהיכלל בדירוג מעלה.

ארגון הגג של מעלה, הפועל ללא מטרות רווח מאגד כ- 110 מהחברות הגדולות בישראל, ועוסק בפיתוח סטנדרטים של ניהול אחראי בעסקים בישראל. מעלה מפרסמת מידי שנה את מדד מעלה בבורסה לנירות ערך, שמאפשר לכל חברה משתתפת למפות, להשוות ולקבוע יעדים לניהול אחראי.

 

 

Print Friendly, PDF & Email

תודה שאתם מבקרים בפורטל חשמלנט. חשמלנט היינו פורטל מקצועי ומקיף לתחום החשמל והתאורה .בחשמלנט תוכלו למצוא אינפורמציה מקצועית שחשובה לכם ומאגר ספקים גדול מתחום החשמל והתאורה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

כתבות נוספות

מהפכת החשמל הביתי הירוק יוצאת לדרך:

7 במרץ 2024

אלקטרה פאוור וענקית האנרגיה אנלייט יקימו מיזם ייעודי לאספקת חשמל מאנרגיה יר...
אנלייט אנרגיה מתחדשת: השיקה של פרויקט סולארי ראשי בישראל והרחבת הנוכחות בהו...
GRÄSSLIN המקורי מתוצרת גרמניה חוזר לישראל! זמין עכשיו ברשתות הסיטונאיות
חברת החשמל זכתה זו השנה האחת עשרה ברציפות בדירוג השיא:
מפיצה אור- חברת גולדן לייט, שחקנית מובילה בתחום התאורה כולל תאורת חירום,
מהפכת החשמל הביתי הירוק יוצאת לדרך:

7 במרץ 2024

אלקטרה פאוור וענקית האנרגיה אנלייט יקימו מיזם ייעודי לאספקת חשמל מאנרגיה יר...
אנלייט אנרגיה מתחדשת: השיקה של פרויקט סולארי ראשי בישראל והרחבת הנוכחות בהו...
GRÄSSLIN המקורי מתוצרת גרמניה חוזר לישראל! זמין עכשיו ברשתות הסיטונאיות
תמיד לדעת לפני כולם

השארו מעודכנים

השאירו פרטים לקבלת עידכונים למייל

בחרו תחום