עמוד ראשי פורומים פאנל מומחים הפחתת הספק למחולל אדים

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #16186 הגב
    מאיר
    אורח

    שלום. יש אצלי מחולל אדים ביתי שההספק שלו גבוה מהספק הלוח והוא מקפיץ כל הזמן את החצי אוטומט. כיצד ניתן להקטין את ההספק על ידי התקנה פשוטה. כגון ריאוסטט. תודה.

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
מענה ל־הפחתת הספק למחולל אדים
פרטים:




שלום לך 👋
נעים להכיר.

הירשמו לקבלת תוכן מדהים לתיבת הדואר הנכנס, כל חודש.