שלום רב,
במגרש פרטי חברת חשמל בנו 2 פילרים והביאו לשם שני הזנות לפני שנתיים עוד כשלא נבנה בשטח כלום.
בתכנון האדריכלי הסופי הוחלט לתכנן בית דו משפחתי שכמובן יושב על אותן היסודות (קיר משותף)
השאלה שלי היא איך חברת החשמל תחבר כל בית כאשר היסודות משותפים ויש 2 פילרים
לפי התכנון החשמלי המקובל צריך לתכנן פילר אחד בעל 2 מונים כאשר יבוצע איפוס אחד בפילר עבור שתי היחידות.
אשמח לקבל הסבר בנושא
תודה,
גיא.