• This topic has תגובה 1, משתתף 1, and was last updated לפני 11 שנים by בני בסן.
מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #7482 הגב
    מנשה
    אורח

    יש לי מבנה תעשיית יגדול.האם כדאי להשתמש בתאורת אינדוקציה או משהו אחר?

    #7527 הגב
    בני בסן
    אורח

    שלום
    משום מה תאורת אינדוקציה הולכת ונעלמת. למעשה תאורה אינדוקטיבית הינה פלורסנט לכל דבר אשר מותנע עם השנאה חיצונית.
    הבעיה היא העדר תקינה או תקנים לתאורה האינדוטיבית ולמרות יעילותה לא תמצא הרבה חברות מערביות שמתעסקות אתה.
    אתה גם תלוי ביצרן שממנו קנית הן הנורה והן המנשק.
    בלדים התקינה חמורה יותר.
    תקנים כגון LM79 LM80 , ZAGA ובו… מבטיחים לך לפחות 5 שנים של שקט.
    אל תתפתה למחיר בדוק היטב וקבל יעוץ.
    חומר נוסף – באתר שלי ואני זמין לרשותך תמיד.
    יום טוב
    בני בסן

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
מענה ל־תאורת אינדוקציה
פרטים:




שלום לך 👋
נעים להכיר.

הירשמו לקבלת תוכן מדהים לתיבת הדואר הנכנס, כל חודש.