שלום
משום מה תאורת אינדוקציה הולכת ונעלמת. למעשה תאורה אינדוקטיבית הינה פלורסנט לכל דבר אשר מותנע עם השנאה חיצונית.
הבעיה היא העדר תקינה או תקנים לתאורה האינדוטיבית ולמרות יעילותה לא תמצא הרבה חברות מערביות שמתעסקות אתה.
אתה גם תלוי ביצרן שממנו קנית הן הנורה והן המנשק.
בלדים התקינה חמורה יותר.
תקנים כגון LM79 LM80 , ZAGA ובו… מבטיחים לך לפחות 5 שנים של שקט.
אל תתפתה למחיר בדוק היטב וקבל יעוץ.
חומר נוסף – באתר שלי ואני זמין לרשותך תמיד.
יום טוב
בני בסן