מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #7452 הגב
    אבינועם
    אורח

    שלום
    אם הגנרטור שלי הוא 4000 וואט ואני מעמיס עליו 6000 ואט מה קורה? הרי אין לו חצי אוטמט שירפוץ

    #7484 הגב
    אופיר כהן
    אורח

    ע"פ חוק חייב להיות מפסק (מאמ"ת) !

    בכל מקרה במקרה שלך הגנרטור יקרוס וידומם, השאלה אם זה יקרה לפני שנגרם נזק למנוע או אחרי

    #17948 הגב
    יעקב
    אורח

    שלום רב
    ברצוני לחבר גנרטור חלופי לצרכנים יחודיים (הספק הגנרטור נמוך מההספק של חברת החשמל)
    אשמח לקבל מידע (סכמה) כיצד לבצע את החיבור בפועל .
    בתודה מראש

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
מענה ל־Reply #7484 in שאלה על גנרטורים
פרטים:




שלום לך 👋
נעים להכיר.

הירשמו לקבלת תוכן מדהים לתיבת הדואר הנכנס, כל חודש.