עמוד ראשי פורומים פאנל מומחים שנאי למכונת תפירה מארה\\\"ב

מוצגות 7 תגובות – 1 עד 7 (מתוך 7 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #20470 הגב
    ישראל
    אורח

    שלום רב,
    יש ברשותי מכונת תפירה זינגר מארצות הברית הנתונים שלה לפי המדבקה הם:
    120VOLTS
    60Hz
    0.9AMPS
    בחנות למוצרי חשמל הציעו לי לקנות שנאי שזה מה שהיה כתוב על הקופסא שלו:

    "שנאי טרנספורמטור כניסה 230V- יציאה 115V בסוגריים(110V) לשימוש בייתי עם שקע אמריקאי 115V וכבל התחברות עם תקע ל-230V.
    השנאי הזה מיועד להפעיל מכשירי חשמל אמריקאים הפועלים במתח של 115V עד הספק של W=VA 150"

    האם השנאי הזה יעבוד בצורה טובה בלי להרוס לי את מכונת התפירה?
    אשמח לתשובות פרקטיות.

    תודה.

    #20723 הגב
    רונן
    אורח

    אהלן,
    למיטב הבנתי זה בדיוק השנאי שאתה צריך, למעבר מארה"ב לישראל.
    יש כאלה במחירים זולים באמזון,חבל לקנות בארץ.
    רונן,חשמלאי בירושלים
    https://www.youtube.com/watch?v=17sJ7nNG_ho
    https://www.youtube.com/watch?v=uoT2tkjvniQ

    #24561 הגב
    תהילה
    אורח

    היי
    רציתי לשאול אם יש למישהו קישור לשנאי הזה ??
    מאוד דחוף !!

    #24567 הגב
    תהילה
    אורח

    באזור חיפה או מאמזון

    #28182 הגב
    אליה
    אורח

    היי קניתי מכונת תפירה של זינגר מאמזון דגם M1000.
    איזה שנאי אנו אצורים להשתמש אם הנתונים המופיעים על המדבקה הם:
    DC 5.9V, 1200mA

    #29906 הגב
    אביב
    אורח

    היי חברים ,
    אני גם לאחרונה הזמנתי מכונת תפירה מארצות הברית עם מתח כניסה של 120V / 60Hz בהספק של 55W
    האם שנאי מוריד מתח יעשה את העבודה?

    תודה.

    #32932 הגב
    גאולי
    אורח

    שלום ,
    רכשתי מכונת תפירה מאמזון

    היא תופרת נורא מהר והוסבר לי שאני צריכה שנאי

    מכונה של זינגר דגם 4423

    אשמח לקבל עזרה

    גאולי

    054-8429959

מוצגות 7 תגובות – 1 עד 7 (מתוך 7 סה״כ)
מענה ל־Reply #20723 in שנאי למכונת תפירה מארה\\\"ב
פרטים:




שלום לך 👋
נעים להכיר.

הירשמו לקבלת תוכן מדהים לתיבת הדואר הנכנס, כל חודש.