- This topic has 6 תגובות, משתתף 1, and was last updated לפני שנה 1, חודש 1 by .
מוצגות 7 תגובות – 1 עד 7 (מתוך 7 סה״כ)
מוצגות 7 תגובות – 1 עד 7 (מתוך 7 סה״כ)
עמוד ראשי › פורומים › פאנל מומחים › שנאי למכונת תפירה מארה\\\"ב
שלום רב,
יש ברשותי מכונת תפירה זינגר מארצות הברית הנתונים שלה לפי המדבקה הם:
120VOLTS
60Hz
0.9AMPS
בחנות למוצרי חשמל הציעו לי לקנות שנאי שזה מה שהיה כתוב על הקופסא שלו:
"שנאי טרנספורמטור כניסה 230V- יציאה 115V בסוגריים(110V) לשימוש בייתי עם שקע אמריקאי 115V וכבל התחברות עם תקע ל-230V.
השנאי הזה מיועד להפעיל מכשירי חשמל אמריקאים הפועלים במתח של 115V עד הספק של W=VA 150"
האם השנאי הזה יעבוד בצורה טובה בלי להרוס לי את מכונת התפירה?
אשמח לתשובות פרקטיות.
תודה.
אהלן,
למיטב הבנתי זה בדיוק השנאי שאתה צריך, למעבר מארה"ב לישראל.
יש כאלה במחירים זולים באמזון,חבל לקנות בארץ.
רונן,חשמלאי בירושלים
https://www.youtube.com/watch?v=17sJ7nNG_ho
https://www.youtube.com/watch?v=uoT2tkjvniQ
היי
רציתי לשאול אם יש למישהו קישור לשנאי הזה ??
מאוד דחוף !!
באזור חיפה או מאמזון
היי קניתי מכונת תפירה של זינגר מאמזון דגם M1000.
איזה שנאי אנו אצורים להשתמש אם הנתונים המופיעים על המדבקה הם:
DC 5.9V, 1200mA
היי חברים ,
אני גם לאחרונה הזמנתי מכונת תפירה מארצות הברית עם מתח כניסה של 120V / 60Hz בהספק של 55W
האם שנאי מוריד מתח יעשה את העבודה?
תודה.
שלום ,
רכשתי מכונת תפירה מאמזון
היא תופרת נורא מהר והוסבר לי שאני צריכה שנאי
מכונה של זינגר דגם 4423
אשמח לקבל עזרה
גאולי
054-8429959
כדי לספק את החוויה הטובה ביותר, אנו משתמשים בטכנולוגיות כמו קובצי Cookie לאחסון וגישה למידע מהמכשיר. הסכמה לשימוש זה מאפשרת לנו לעבד נתונים כגון דפוסי גלישה או מזהים ייחודיים באתר. אי־הסכמה או ביטול הסכמה עלולים לפגוע בחלק מהתכונות והפונקציות.