עמוד ראשי פורומים פאנל מומחים פורום גנרטורים וקגורנציה מייצב מתח חיצוני לגנראטור לא מיוצב

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #9082 הגב
    צבי אלון
    אורח

    ערב נאה.
    באצוני לקבל מידע.
    אם ברשותי גנראטור פשוט הספק 2300 וואט לד פאזי ללא מייצב מתח.
    מה האפשרויות להרכיב לו מייצב שכזה חיצוני.
    האם גנראטור לא מיצב יזיק למכשירי חשמל כמו מקרר, מסך טלויזיה והאם יכול להיות פתרון עם יחידות הגנה עצמאיות, למכשירים ביתיים.
    תודה.

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
מענה ל־מייצב מתח חיצוני לגנראטור לא מיוצב
פרטים:




שלום לך 👋
נעים להכיר.

הירשמו לקבלת תוכן מדהים לתיבת הדואר הנכנס, כל חודש.