שלום
קניתי דירה חדשה
והמעצבת פנים שחברת הבניה בחרה לעבוד איתה קבעה שהשקעים ליד הכיורים במקלחות גם שהם מוגנים מים חייבים להיות בגובה 180ס"מ מהרצפה שאם לא כן הדירה לא תקבל טופס 4 האם זה נכון ומה קובע התקן
השקעים ממוקמים משני צידי הכיור במקלחת על קיר שמרוחק מהברז של הכיור 52 ס"מ