מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #8957 הגב
    בן
    אורח

    מדובר על גנרטור 20kva t&j. בהתחלה הוא רשם לי לחץ שמן נמוך, הוספתי שמן הנעתי שוב והרמתי מפסק. לאחר כמה דקות שוב נכבה הגנרטור ונרשם תת מתח. בשעון של המתח זה עולה ל400/200v. למה זה קשור?

    #8960 הגב
    מערכת פורטל חשמלנט
    מנהל בפורום

    נסיון 123

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
מענה ל־תת מתח
פרטים:




שלום לך 👋
נעים להכיר.

הירשמו לקבלת תוכן מדהים לתיבת הדואר הנכנס, כל חודש.