דף הבית / חדשות חברות ישראליות / מאז 2011 , חברת אנג’יס מבצעת בישראל בדיקת EMI לתחנות הכח הגדולות בישראל .

מאז 2011 , חברת אנג’יס מבצעת בישראל בדיקת EMI לתחנות הכח הגדולות בישראל .

EMI , ELECTROMAGNETIC INTERFERENCE , הינה בדיקה יעילה ולא פולשנית בעת פעולה (און ליין) ויעילה במיוחד למכונות מסתובבות.

הבדיקה יכולה לזהות מגוון רחב של אי דיוקים בגנרטורים, מנועים, פסי צבירה, ארונות מיתוג מ”ג וראשי כבלים.

 

פרסום

דו”ח ההמלצות המוגש ללקוחותינו אחרי בדיקת EMI מסייע במיוחד ל:

  1. מתן דגשים מיוחדים לפני שיפוץ גדול
  2. בחינת יעילות שיפוץ גנרטור, בתום העבודה
  3. מתן אינדיקציה לקביעת תדירות שיפוצים לגנרטורים, מעבר להמלצת יצרן.

 

בעבר הבדיקה עזרה ללקוחותינו להבחין בבעיות , בטרם אלו יהפכו לתקלות ויגרמו להפסקות יחידה ואי אספקת חשמל.

 

הבדיקה מסייעת “להקשיב” להפרעות האלקטרומגנטיות שהמכונה (גנרטור, מנוע וכו’) מייצר : דרך חיבור “בייגלה” זמני בנקודת האפס. (“בייגלה” הינו ה RFCT , RADIO FREQUENCY CURRENT TRANSFORMER  ).

מאחר וכל אי דיוק במכונה מייצר רעש מיוחד : ההקלטה של אותו רעש תילכד תמיד בנקודת האפס.

במקרה זה, הקלטת ה EMI סייעה למצוא את ההחמרה הקלה במצב הבידוד כאן.

 

 

דוגמא נוספת:

מומחינו יודעים לזהות את תבנית הרעש המיוחד ולתרגם אותו : כך אנו מצביעים על ה”בעיה” (אי הדיוק) המתחולל במכונה : מבעיות במעורר, דרך הסטטור ועד הרוטור.

כל בדיקה מוקלטת מהווה נקודת השוואה לבדיקות העתידיות ואלו מסייעים בהבנת ההסטוריה של המכונה ואי דיוקים המתחוללים בה.

 

 

הבדיקה הומצאה ע”י צוות מומחים ב 1980 ומאז סייעה במתן דיאגנוסטיקה מדויקת ל 8,000 מכונות ב 500  תכנונים שונים ובמציאה של 70 סוגים שונים של אי דיוקים.

 

התדירות בה פועלת בדיקת ה EMI היא המדויקת ביותר למציאה של התפרקויות חלקיות ובעיות הקשתה שיכולות להתחולל במכונה.

 

 

בין מגוון אי הדיוקים שאנו יכולים למצוא בבדיקת EMI נמצא:

 

  • GENERATOR
    • STATOR BAR SLOT DISCHARGES FROM CONDUCTIVE COATING EROSION
    • STATOR SLOT SIDE-PACKING EROSION
    • STATOR BAR STRESS GRADING SYSTEM DETERIORATION
    • STATOR BAR WEDGING (STATOR BARS)
    • LOOSE END WINDING TIES
    • BLOCKING AND CIRCUIT RINGS
    • LOOSE OR BROKEN STATOR SUB CONDUCTORS
    • WINDING CONTAMINATION (DIRT, OIL OR WATER)
  • MOTOR
    • STATOR COIL PARTIAL DISCHARGES
    • DETERIORATION IN SLOTS AND ON END
    • WINDING CONTAMINATION (DIRT, OIL, CARBON BLACK OR COAL DUST).
    • DEFECTIVE BOLTED OR CRIMPED STATOR LEAD CONNECTIONS
    • BROKEN INDUCTION MOTOR ROTOR BARS
    • BEARING PROBLEMS
    • MISALIGNMENT
    • SHAFT OIL SEAL RUB

 

לקריאת תכנים נוספים, אנא ראו https://en.engis.co.il/testing-maintenance/rotating-machines/

ניתן לצפות גם בסרט או WEBINAR דרך הלינק .

 

פרסום

נשמח תמיד לענות על כל שאלה.

אנג’יס בע”מ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email

בנוסף אולי תאהב/י

מצטרפים לדף הפייסבוק של חשמלנט ונשארים מעודכנים כל הזמן‎

אודות מערכת פורטל חשמלנט

מערכת פורטל חשמל נט עושה כמיטב יכולתה להביא בפניכם חדשות , כתבות ,מחקרים ,ידיעות מהארץ העולם ועוד המון אינפורמציה בתחום תעשיית החשמל ותעשיית התאורה. בכל הצעה בקשה רעיון נשמח באם תיצרו קשר

בידקו גם

מה עשה מנהל עבודה בחברת חשמל שלא כל העובדים הספיקו לקיים את מצוות החג ?

עובדי חברת החשמל במחוז חיפה והצפון ביצעו אמש עבודה לשדרוג תשתיות החשמל לחורף בטבריה. כדי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.