חברת ברימאג ותנועת המושבים חתמו על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי

טקס החתימה נערך במעמד השר להגנת הסביבה גלעד ארדן

 

חברת ברימאג ותנועת המושבים חתמו על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי להקמת תחנות כוח סולאריות במושבים בהיקף של 50 מיליון שקל. ההסכם נחתם בטקס במעמד השר להגנת הסביבה, גלעד ארדן,  יו"ר קבוצת ברימאג, שאול זילברשטיין ומזכ"ל תנועת המושבים, איתן בן דוד.

פרסום

 

על פי ההסכם יוקמו בשנים הקרובות עשרות פרויקטים במושבים ברחבי הארץ תוך ניצול גגות של לולים, רפתות ומבנים אחרים במושבים וכן שטחי קרקע המתאימים לכך. כמו כן יוחלפו במושבים גגות אזבסט של סככות בקירוי חלופי ידידותי לסביבה שישמש תשתית למערכות הסולאריות.

 

חברת ברימאג תיטול על עצמה את האחריות למימון הקמת הפרויקטים והשגת האישורים הסטטוטורים, הקמת המערכת, חיבורה לרשת החשמל, קבלת התשלום תמורת אספקת החשמל ותחזוקה שוטפת.

 

חברת ברימאג משמשת יבואנית של מותגי איכות ובהם סוני, קנווד, גרץ, אל.גי, וולף, בקו ואחרים. מחזור החברה מסתכם ב-400 מיליון דולר בשנה. החברה החליטה להכנס לתחום הסולארי באמצעות חברת הבת ברימאג מערכות.

 

השר ארדן אמר בטקס שלמרות התנאים האקלימיים מדינת ישראל עדיין רחוקה מלמצות את הפוטנציאל העצום שטמון בה. הוא ציין את החשיבות הרבה שהוא רואה כשר להגנת הסביבה בחקלאות ובהתיישבות למראה הירוק של הארץ.

 

פרסום

מזכ"ל תנועת המושבים, איתן בן דוד, אמר שהתנועה בחרה בברימאג כשותפה לפרויקט רחב ההיקף לאחר שבחנה אפשרויות רבות והתרשמה מהשילוב של חברה יציבה ואמינה, גב כלכלי ואפשרויות מימון ארוך טווח, שימוש בחומרים טובים שימלאו את תפקידם שנים רבות.

 

ההשקעה במערכת סולארית תורמת לסביבה ומעניקה תשואות אטרקטיביות, מסר רפי פרידמן, מנכ"ל חברת ברימאג. כמו כל השקעה משמעותית, היא צריכה להיות ברמת האיכות והאמינות הגבוהה ביותר כמו שחברה גדולה יכולה לתת.

 

Print Friendly, PDF & Email

תודה שאתם מבקרים בפורטל חשמלנט. חשמלנט היינו פורטל מקצועי ומקיף לתחום החשמל והתאורה .בחשמלנט תוכלו למצוא אינפורמציה מקצועית שחשובה לכם ומאגר ספקים גדול מתחום החשמל והתאורה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

כתבות נוספות

חה"כ ישראל כ"ץ "נאפשר הזרמת אלפי מגה-וואט לרשת החשמל"
או.פי.סי אנרגיה רוכשת את תחנת הכוח גת תמורת כ-535 מיליון שקל
לא חייבים לוותר על שטחים פתוחים בשביל לייצר חשמל מהשמש
סולאיר אנרגיות מתחדשות מחברת את הפרויקט הראשון שלה בחבל סרגוסה בספרד
כיצד תינצל ישראל ממשבר האנרגיה העולמי הבא?
 אספקת אנרגיה מתחדשת במדדי איכות חיים, קיימות וחוסן לאומי, דוח הלמ"ס 2020
חה"כ ישראל כ"ץ "נאפשר הזרמת אלפי מגה-וואט לרשת החשמל"
או.פי.סי אנרגיה רוכשת את תחנת הכוח גת תמורת כ-535 מיליון שקל
לא חייבים לוותר על שטחים פתוחים בשביל לייצר חשמל מהשמש
סולאיר אנרגיות מתחדשות מחברת את הפרויקט הראשון שלה בחבל סרגוסה בספרד
תמיד לדעת לפני כולם

השארו מעודכנים

השאירו פרטים לקבלת עידכונים למייל

בחרו תחום