חברת שירותי האנרגיה Centrica וקרן ההשקעות Ombu מובילות סבב גיוס של 12 מיליון דולר עבור הסטרטאפ הישראלי Driivz

מעבר להשקעתה בחברה, Centrica תשלב את מערכת ניהול הטעינה לכלי רכב חשמליים של  Driivz , בשירות טעינה חכם חדש המיועד לשוק העסקי באנגליה

 

חברת שירותי האנרגיה הבינלאומית Centrica plc הודיעה היום על השקעה בהיקף של מיליוני דולרים בחברת הסטרטאפ הישראלית Driivz, המפתחת פתרונות תוכנה כוללים להטענה של כלי רכב חשמליים (Electric  Vehicle – EV). Centrica מובילה את סבב הגיוס בהיקף של 12 מיליון דולר, יחד עם Ombu Group, חברת השקעות מובילה בתחום הטכנולוגיות לתעשייה.

פרסום

Driivz, שהוקמה בשנת 2011, פיתחה מערכת הפעלה מבוססת ענן אשר נמצאת כבר בשימוש של יותר ממאתיים אלף נהגים ברחבי העולם. הפלטפורמה של  Driivz מספקת למפעילי רשת טעינה, יצרני רכב וציוד עזר, פתרון מקיף לניהול כל היבטי הפריסה של כלי רכב חשמליים, החל מטעינה של הרכב, דרך ניהול החשבון ועד חיוב הנהג.

ההשקעה של Centrica בוצעה באמצעות Centrica Innovation, קרן ההשקעות של החברה אשר הוקמה בשנת 2017, במטרה לזהות, לטפח ולהאיץ הגעה לשוק של טכנולוגיות בעלות פוטנציאל לשנות את הדרך בה אנו חיים, עובדים ומתניידים.

פלטפורמת ניהול הטעינה של Driivz, תשולב בשירות חכם חדש לטעינה של כלי רכב חשמליים, אשר Centrica מציעה לעסקים באנגליה. השירות המנוהל פותח במטרה לתת מענה לארגונים שזקוקים למתקני טעינת EV עבור כלי הרכב של העובדים ו/או לציי רכב.

ג'ונתן טיודור, מנהל הטכנולוגיה ואסטרטגיית החדשנות ב- Centrica Innovation – "עם 14 מיליון כלי רכב חשמליים אשר צפויים לעלות על כבישי בריטניה עד שנת 2030, אין ספק כי לניידות חשמלית תהיה השפעה משמעותית על ניהול המאזן העדין של היצע-ביקוש ברשת. "השקעה זו", הוסיף, "היא הזדמנות חשובה עבורנו לתמוך בשאיפות הממשלה בתחום ה-EV. שיתוף הפעולה עם Driivz, במסגרת מערך השירות שלנו לכלי רכב חשמליים (Centrica Electric Vehicle Services – CEVS), יאפשר לנו לבחון דרכים חדשות שיאפשרו ללקוחותינו להתחבר בבית, בעבודה ועל הכביש, כמו גם לבחון את תפקיד ה-EV ואת הפוטנציאל של אפליקציות רכב-רשת, כחלק משוק האנרגיה העתידי".

שירות CEVS מבוסס על הניסיון של Centrica כמתקינה של יותר מ-4,000 עמדות טעינה במקומות עבודה באנגליה בלבד, כולל תכנית הטעינה לכלי רכב חשמליים של Transport for London, בהיקף של כ-21 מיליון דולר, אשר תפרוס 300 נקודות טעינה מהירות בלונדון, עד שנת 2020. הנהגים יקבלו גישה לפורטל שירות עצמי, אשר יספק להם שליטה מלאה על צורכי הטעינה שלהם, החל מניהול החשבון ופריסת התשלומים ועד תכנון כלים שיסייעו לזהות את עמדת הטעינה הקרובה, לשריין תור ולנווט אליה.

סטפן ברוק, מנכ"ל Ombu Group – "אנו בוחנים את תחום ה EV מקרוב כבר מספר שנים, וב-Driivz אנו מזהים צוות יוצא מן הכלל עם מוצר ברמה עולמית. אנו מצפים לשיתוף הפעולה עם Centrica בשלב חדש ומלהיב זה של צמיחה עבור החברה".

דורון פרנקל, מנכ"ל Driivz – "העבודה עם Centrica , תאפשר לזרז את האימוץ של כלי רכב חשמליים ולהפוך לכוח מוביל בהפצת האנרגיה ובמתן מענה לאתגרים בתחום טעינת כלי רכב חשמליים. אנו מצפים לקחת חלק בניצול ההזדמנויות בעולם חדש זה ".

 

אודות Centrica plc

Centrica plc היא חברת אנרגיה בינלאומית ציבורית המספקת שירותים לכ-28 מיליון לקוחות, בעיקר בבריטניה, אירלנד וצפון אמריקה. החברה מעסיקה יותר מ-33 אלף איש ברחבי העולם והמטה שלה ממוקם בוינדזור-ברקשיר באנגליה. שלוש החטיבות העסקיות של החברה עוסקות בפיתוח טכנולוגיות ושירותים בתחום האנרגיה, בתים חכמים, הפצת חשמל, שירותים לבית, מוצרים מבוססי אינטרנט של הדברים, ואיתור והפקת גז. קרן ההשקעות של החברה, Centrica Innovation , בהיקף של כ-140 מיליון דולר, הוקמה בשנת 2017, וממוקדת בטכנולוגיות חדשניות לבתים ועסקים.

 

פרסום

אודות Ombu Group

Ombu היא חברת השקעות בריטית אשר משקיעה ומספקת תמיכה ניהולית לחברות סטארטאפ המפתחות טכנולוגיות מתקדמות לתעשייה.

אודות Driivz

Driivz הוקמה בשנת 2012 ומציעה פלטפורמת תוכנה כשירות מבוססת ענן וקלה לניהול אשר מספקת תפעול, ניהול אנרגיה ורשת, ניהול משתמש, ניהול טעינה ברחוב ובמקום העבודה, כמו גם מספקת מגוון יכולות חיוב מתקדמות ויישומים לנהג.

Driivz ביצעה כמה מהפרויקטים הגדולים בעולם, למיגרציה ופריסה של רשת הטענה לכלי רכב חשמליים. החברה מעורבת בהטמעות החדשניות בעולם בתחום ההטענה החכמה וניהול אנרגיה, עבור רשתות הטענה לכלי רכב חשמליים, כמו EVgo, ESB&ElaadNL

Print Friendly, PDF & Email

תודה שאתם מבקרים בפורטל חשמלנט. חשמלנט היינו פורטל מקצועי ומקיף לתחום החשמל והתאורה .בחשמלנט תוכלו למצוא אינפורמציה מקצועית שחשובה לכם ומאגר ספקים גדול מתחום החשמל והתאורה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

כתבות נוספות

מהפכת החשמל הביתי הירוק יוצאת לדרך:

7 במרץ 2024

אלקטרה פאוור וענקית האנרגיה אנלייט יקימו מיזם ייעודי לאספקת חשמל מאנרגיה יר...
אנלייט אנרגיה מתחדשת: השיקה של פרויקט סולארי ראשי בישראל והרחבת הנוכחות בהו...
GRÄSSLIN המקורי מתוצרת גרמניה חוזר לישראל! זמין עכשיו ברשתות הסיטונאיות
חברת החשמל זכתה זו השנה האחת עשרה ברציפות בדירוג השיא:
מפיצה אור- חברת גולדן לייט, שחקנית מובילה בתחום התאורה כולל תאורת חירום,
מהפכת החשמל הביתי הירוק יוצאת לדרך:

7 במרץ 2024

אלקטרה פאוור וענקית האנרגיה אנלייט יקימו מיזם ייעודי לאספקת חשמל מאנרגיה יר...
אנלייט אנרגיה מתחדשת: השיקה של פרויקט סולארי ראשי בישראל והרחבת הנוכחות בהו...
GRÄSSLIN המקורי מתוצרת גרמניה חוזר לישראל! זמין עכשיו ברשתות הסיטונאיות
תמיד לדעת לפני כולם

השארו מעודכנים

השאירו פרטים לקבלת עידכונים למייל

בחרו תחום