טיפים לחיסכון בצריכת החשמל ושמירה על הבטיחות

לקראת ימי החום הקיצוני:

חברת החשמל נערכת לגל החום הצפוי ומפרסמת טיפים לחיסכון בצריכת החשמל ושמירה על הבטיחות

בשל מזג האוויר הקיצוני והחום הכבד שצפוי השבוע  חברת החשמל מתריעה מפני פגיעה בקווי מתח בשל שריפות ומבקשת מהציבור לגלות ערנות ולהימנע מהדלקת אש סמוך לקווי חשמל

פרסום

 

חברת החשמל נערכה לשיאי הביקוש של הקיץ ובחודשים האחרונים קיימה עבודות תחזוקה ושיפוצים בכל מערכת החשמל ברחבי הארץ על מנת להכשירן לעבודה במתכונת מלאה.

שיאי הצריכה המשקית שנרשמו עד כה : בחורף 12624 מגה וואט , בקיץ 12905 מגה וואט.

חטיבת הייצור והאנרגיה מקיימות עבודות שיפוצים ותחזוקה ביחידות הייצור לקראת תקופת הקיץ והוקמו צוותי עבודה במגוון תחומים, כולל היערכות לשבירת שיאי הביקוש לחשמל.

חטיבת הלקוחות בחברה נערכה וביצעה עבודות תחזוקה ברשתות החשמל תוך ביצוע פעולות תחזוקה  בהן: סריקות לאורך רשתות החשמל לגילוי תקלות העלולות לגרום נזק לרשתות החשמל בימי הקיץ , ניקוי פרוזדורים מתחת לקווי מתח למניעת שריפות, נשטפו מבדדים על עמודי החשמל על מנת להסיר לכלוך שהצטבר עליהם, בוצעו בדיקות וביקורות מקיפות בתחנות הטרנספורמציה ובנוסף, טופלו נקודות תורפה רגישות ברשת החשמל העלולות לגרום להפרעות באספקת החשמל.

עופר בלוך, המנכ"ל: " חברת החשמל נערכה בחודשים האחרונים לעמוד באספקת חשמל במהלך שיאי הביקוש לחשמל בחודשי קיץ 2017 ותעשה כל שדרוש לספק ללקוחותיה חשמל זמין ואמין גם במהלך ימי השרב הקרובים. רשת החשמל מגיבה לשינויים קיצוניים במזג האוויר ולתנודתיות חדה בצריכה,  החברה מתגברת את הצוותים בהתאם . אנו עומדים לרשות ציבור הלקוחות באמצעות מגוון אמצעי הקשר: דף הפייסבוק, אתר האינטרנט, שירות מסרונים למספר 0557000103 ומרכז שירות 103 של החברה ונטפל בכל תקלה או מפגע אשר עלולים לנבוע כתוצאה מהחום הכבד."

בחברת החשמל מציינים , כי למרות היערכות מקיפה של חברת החשמל עלולות להתרחש תקלות מקומיות וכן , הפרעות לא צפויות במערך הייצור –  החברה ערוכה לטיפול בכל תרחיש.

במקרה של שריפות מתחת קווי חשמל חברת החשמל מחויבת ל ניתוק אספקה זמני מטעמי בטיחות.

החברה מפעילה מערך גיבוי ל הפרעות באספקת הגז מ"תמר" באמצעות אונית הגט"ן (גז טבעי נוזלי) המשמשת כ "גיבוי חם למערכת".

חברת החשמל פועלת בכוננות  24/7  ועושה כל שניתן על מנת לספק חשמל לכל לקוחותיה.

 טיפים לחיסכון בצריכת חשמל – באפליקציה של חברת החשמל תוכלו לבדוק את עלות הפעלת המזגן הביתי

רוכשים מזגן? – ודאו שהוא יעיל לפני רכישת מזגן, התייעצו עם מומחה לגבי התאמתו לגודל החדר, מיקומו, ואופי השימוש בו, ורכשו מזגן בעל דירוג אנרגטי גבוה ככל האפשר, רצוי A. בדקו באפליקציה של חברת החשמל מה עלות הפעלת המזגן אשר בחרתם . יישום פשוט – מודעות וחיסכון גדול.

שמרו על ניקיון מסנני המזגן – נקו אותם לפחות פעמיים בשנה. בקיץ, כוונו את תריסי המזגן כלפי מעלה וסיגרו חלונות ודלתות כאשר המזגן פועל. יוצאים מהחדר לזמן ממושך? – כבו את המזגן.

קריר ונעים – וגם חסכוני : הטמפרטורה המומלצת בבית בקיץ היא כ-25 מעלות. כיוון המזגן לכל מעלה פחות גורם לעלייה של כ- 5% בצריכת החשמל שלו.

פרסום

נצלו את השמש בקיץ, וגם בשאר חודשי השנה, האמצעי היעיל ביותר לחימום מים הוא דוד השמש. לפני הקיץ דאגו לנקות את הקולטים מאבק ומלכלוך, וודאו שדבר אינו מטיל עליהם צל.

נורות חסכוניות – חוסכות גם במיזוג: החליפו את נורות הליבון וההלוגן הישנות בנורות חסכוניות, ותרוויחו מכל הכיוונים: הנורות החדשות צורכות פחות חשמל, מאריכות ימים הרבה יותר מנורות הליבון, ואינן פולטות כמעט חום – וכך מפחיתות את צריכת החשמל למיזוג אוויר. אל תתנו לחום לחדור למקרר ולמקפיא הקפידו על סגירה טובה של דלתות המקרר והמקפיא, וודאו כי אטמי הגומי מסביב לדלת תקינים ומאפשרים סגירה הרמטית.

נעבור את הקיץ בשלום בבית

מים וחשמל ביחד – זה מסוכן! –  לא ניגשים למכשירי חשמל בידיים רטובות או כשהרגליים יחפות. יש בבית ילדים קטנים? – התקינו בכל הבית שקעים בטיחותיים המוגנים באמצעות תריס מגן, מכסה  או פקק מיוחד.  אל תשתמשו במכשירי חשמל בקרבת מים וליד הבריכה. מים וחשמל ביחד – זה מסוכן! – אל תשתמשו במכשירי חשמל בקרבת מים וליד הבריכה.

מכשיר לא תקין מסכן חיים

אל תשתמשו במכשירי חשמל פגומים, כאלו שחוט החשמל בהם קרוע, או שהחיבור שלהם לתקע חשוף. זקוקים לתיקון או לעבודת חשמל? – הזמינו רק חשמלאי מורשה, גם לביצוע עבודות פשוטות, ואל תנסו לתקן בעצמכם! ביצוע עבודות חשמל בידי אדם שאינו מוסמך לכך הוא גם עבירה על החוק וגם עלול לסכן חיים! עוברים דירה? – הזמינו חשמלאי מורשה לבדיקת מיתקן החשמל בדירה החדשה. האם ההארקה תקינה? – יש לבדוק את ההארקה, באמצעות חשמלאי בודק, אחת ל10- שנים, ובדירות שנבנו לפני 1979 – אחת ל5- שנים. נוסף לכך, מומלץ לבדוק את תקינות ההארקה לאחר שיפוץ דירה או מעבר לדירה חדשה. בחוץ לא מטפסים על עמודי חשמל! לא פותחים ארונות חשמל ולא משחקים לידם! מים וחשמל ביחד – זה מסוכן!

נתקלתם בארון חשמל פתוח או בחוט חשמל קרוע ברחוב או בחצר? – התקשרו מייד 103 לחברת החשמל או 100 למשטרה, או דווחו באפליקציה של חברת החשמל, והרחיקו כל מי שנמצא בסביבה!

Print Friendly, PDF & Email

תודה שאתם מבקרים בפורטל חשמלנט. חשמלנט היינו פורטל מקצועי ומקיף לתחום החשמל והתאורה .בחשמלנט תוכלו למצוא אינפורמציה מקצועית שחשובה לכם ומאגר ספקים גדול מתחום החשמל והתאורה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

כתבות נוספות

חיסכון בחשמל - לגזור ולשמור
האם העולם מתחיל לראות את האור?
מהי התייעלות אנרגטית?- דעה
החלפת גופי תאורה מסורתית ב- גופי תאורה LED בשיטת ליסינג תאורה
מעבדות - זוללות אנרגיה כל שעות היממה
חיסכון בצריכת חשמל של קומקום חשמלי
חיסכון בחשמל - לגזור ולשמור
האם העולם מתחיל לראות את האור?
מהי התייעלות אנרגטית?- דעה
החלפת גופי תאורה מסורתית ב- גופי תאורה LED בשיטת ליסינג תאורה
תמיד לדעת לפני כולם

השארו מעודכנים

השאירו פרטים לקבלת עידכונים למייל

בחרו תחום