מחזור שני של תכנית האינקובציה של אוניברסיטת תל אביב והענקית היפנית NEC יוצא לדרך: לתכנית יבחרו 6 סטארטאפים בתחום הסייבר וה- OT Security

לאור ההצלחה של המחזור הראשון, Tau Ventures, זרוע ההשקעות של אוניברסיטת ת"א,  והענקית היפנית NEC,  פותחות את המחזור השני של תכנית האינקובציה  AlphaC.  התכנית, שתחל בחודש נובמבר, מיועדת לסטארטאפים בשלבים מוקדמים ותתמקד ב-Cyber security and physical AI solutions for public safety applications

לאחר תהליך של מיון, שיחל בחודש הקרוב, יבחרו 6 מיזמים, שיכנסו לתכנית אינטנסיבית בת 3 חודשים.

התכנית תתקיים במשרדי TAU Ventures ברמת אביב, במתחם חדשני בצמוד לאוניברסיטת תל אביב. המשתתפים בתכנית יקבלו ליווי אישי וצמוד של מנהל התוכנית ונציגי החברות השותפות, גישה למשאבי האוניברסיטה, מנטורים מומחים בתחום העסקי והטכנולוגי אשר ילוו את היזמים, חלל עבודה חדש ומרשים, תוכן איכותי וחיבור ישיר לתעשייה, והזדמנות לפרויקט משותף עם מרכז החדשנות של NEC בישראל.

פרסום

המחזור הראשון של התכנית הסתיים בהצלחה בחודש יוני ובו השתתפו 5 חברות וביניהן:  Forcenock – חברת סייבר המפתחת פתרון אוטונומי ראשון להגנה על אפליקציות אינטרנט ארגוניות, חברת Infinidome שפיתחה מוצר הגנה מפני שיבושים והטעיות במערכות מבוססות GPS, Actifile – שפיתחה טכנולוגיה שמגינה על מידע רגיש בנקודות קצה בכל מקום בעולם באמצעות יישום המנוהל בענן, Caligo שמפתחת מערכות הגנה לתשתיות קריטיות ו- Intelici שפיתחה מערכת לגילוי פעילות זדונית במגוון רשתות תקשורת.

,

כל החברות שהשתתפו במחזור הראשון של התוכנית גייסו seed ו/או החלו פיילוט עם חברות בינלאומיות מובילות בתחום.

נשיא אוניברסיטת תל אביב, פרופ' יוסף קלפטר, אמר היום כי "לאור ההצלחה של המחזור הראשון של התכנית, אנו גאים לפתוח את המחזור השני. המודל של חיבור בין אוניברסיטה, חדשנות ויזמות הוכיח את עצמו באוניברסיטאות הטובות בעולם כמו הרווארדד וייל, ועכשיו גם פה בישראל. אנו מעניקים ליזמים את כל התנאים לפיתוח וצמיחה מהירים וגישה בלתי אמצעית לחוקרים, המעבדות ומשקיעים מכל העולם".

פרסום

 

אודות NEC
NEC הנה אחת מחברות האלקטרוניקה הגדולות בעולם. החברה עוסקת בפיתוח, ייצור, ושיווק של מוצרים ותשתיות תוכנה (IT) ומספקת פתרונות למגוון שווקים, כגון: טלקום, מוסדות ממשלתיים וציבוריים, ערים חכמות, שדות תעופה, מוסדות רפואיים, מפעלי ייצור, תעשית החלל ועוד. NEC מובילה בהטמעת פרויקטי תשתית מתקדמים בתחום האבטחה הפיזית ואבטחת המידע לארגונים, ולמפעילי תשתיות קריטיות.

NEC בולטת בהשקעה מאסיבית במחקר בסיסי במרכזי המחקר שלה בעולם הכוללים מאות חוקרים, ובפעילות ענפה של שיתופי פעולה עם התעשיה והאקדמיה, כחלק מתהליכי אימוץ חדשנות יצירתיים.

Print Friendly, PDF & Email

תודה שאתם מבקרים בפורטל חשמלנט. חשמלנט היינו פורטל מקצועי ומקיף לתחום החשמל והתאורה .בחשמלנט תוכלו למצוא אינפורמציה מקצועית שחשובה לכם ומאגר ספקים גדול מתחום החשמל והתאורה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

כתבות נוספות

מהפכת החשמל הביתי הירוק יוצאת לדרך:

7 במרץ 2024

אלקטרה פאוור וענקית האנרגיה אנלייט יקימו מיזם ייעודי לאספקת חשמל מאנרגיה יר...
אנלייט אנרגיה מתחדשת: השיקה של פרויקט סולארי ראשי בישראל והרחבת הנוכחות בהו...
GRÄSSLIN המקורי מתוצרת גרמניה חוזר לישראל! זמין עכשיו ברשתות הסיטונאיות
חברת החשמל זכתה זו השנה האחת עשרה ברציפות בדירוג השיא:
מפיצה אור- חברת גולדן לייט, שחקנית מובילה בתחום התאורה כולל תאורת חירום,
מהפכת החשמל הביתי הירוק יוצאת לדרך:

7 במרץ 2024

אלקטרה פאוור וענקית האנרגיה אנלייט יקימו מיזם ייעודי לאספקת חשמל מאנרגיה יר...
אנלייט אנרגיה מתחדשת: השיקה של פרויקט סולארי ראשי בישראל והרחבת הנוכחות בהו...
GRÄSSLIN המקורי מתוצרת גרמניה חוזר לישראל! זמין עכשיו ברשתות הסיטונאיות
תמיד לדעת לפני כולם

השארו מעודכנים

השאירו פרטים לקבלת עידכונים למייל

בחרו תחום