נוסטרומו, הנמצאת בתהליך מיזוג המתקדם כמתוכנן עם סומוטו, מודיעה על התקנת מערכת אגירת אנרגיה נוספת בישראל:

נוסטרומו, הנמצאת בתהליך מיזוג המתקדם כמתוכנן עם סומוטו, מודיעה על התקנת מערכת אגירת אנרגיה נוספת בישראל:

חתמה על הסכם עם חברת מדינול בירושלים, למערכת הגדולה משמעותית מזו המותקנה כיום על גג בניית אלקטרה M&E

נוסטרומו תתקין את המערכת ותזכה ל-50% מהחסכון בצריכת האנרגיה של הבניין לתקופה בת 20 שנה

פרסום

לאחרונה הודיעה נוסטרומו גם על כניסה ראשונה לארה"ב, קליפורניה, עם הסכם להתקנת מערכת בלוס אנג'לס

 

 סומוטו, אשר הודיעה לאחרונה על מהלך משמעותי להצפת ערך לבעלי המניות של סומוטו, באמצעות רכישת חברת נוסטרומו מודיעה כי בהתאם למידע שנמסר לה מנוסטרומו, האחרונה מרחיבה את היקף פעילותה בישראל וחתמה הסכם עם חברת הסטנטים מדינול, בבעלות קובי ויהודית ריכטר, השוכרת בניין בירושלים.

במסגרת ההסכם, ובכפוף להתקיימות תנאים מתלים הקבועים בו, תתקין נוסטרומו בבניין מערכת שפיתחה לאגירת אנרגיה, בהיקף של כ- 600 קילוואט-שעה והגדול משמעותית מהמערכת של נוסטרומו הפועלת בגג בניין אלקטרה M&E. התקנת מערכות אגירת אנרגיה היא בהתאם למדיניות ממשלת ישראל, והחלטה שפרסם שר האנרגיה, ד"ר יובל שטייניץ, שלא לקדם הקמה של 4 תחנות כוח בישראל ותחת זאת להפנות משאבים ולפתח רגולציה שיקדמו אגירת אנרגיה בישראל.

המודל העסקי שנקבע בהסכם כולל התקנת המערכת על ידי נוסטרומו והפעלתה, לרבות מתן שירותי תיקון ואחזקה, זאת בתמורה לתשלום שיגלם 50% מהחסכון בחשמל של הבניין. עוד נקבע בהסכם כי תקופת ההסכם היא ל-20 שנה, בכפוף לסיומה במועד מוקדם יותר במקרה שיתקיימו ארועים הקבועים בהסכם.

ירון בן-נון, מייסד ומנכ"ל נוסטרומו: "אנו נמצאים בפעילות מואצת להתקנת מערכות בישראל ובארה"ב, בדגש על קליפורניה הסובלת קשות מתקלות והפסקות ברשת חשמל על רקע גלי החום הפוקדים אותה, שריפות ורשת חשמל שאינה עומדת בביקושים. ההתרחבות בישראל ובארה"ב מניחה תשתית מסחרית להתקנה נוספת של המערכות פורצות הדרך של הטכנולוגיה הנקיה שנוסטרומו פיתחה, גם בשווקים נוספים בהם יש רגולציה תומכת תוך שאנו מנהלים משא ומתן עם לקוחות פוטנציאלים".

פרסום

לאחרונה הודיעה נוסטרומו על שיתוף פעולה להתקנת מערכת אגירת אנרגיה בבניין משרדים בלוס אנג'לס, קליפורניה בארה"ב, במודל עסקי דומה לישראל. קליפורניה היא המדינה בעלת התוצר הלאומי הגולמי הגדול ביותר בארה"ב[1] וכמדינה לבדה היא הכלכלה החמישית בגודלה בעולם[2]. המדינה מקדמת יעדים אגרסיביים לשימוש באנרגיות מתחדשות, לרבות פתרונות אגירה והיא בעלת רגולציה תומכת.

המערכת בלוס אנג'לס היא בהיקף של כ- 750 קילוואט-שעה והתקנתה תמומן על ידי קרן BIRD Energy, קרן הפועלת לקידום שיתוף פעולה אמריקאי-ישראלי בחדשנות טכנולוגית והעובדת בשיתוף פעולה מלא עם רשות החדשנות הישראלית ועם משרד האנרגיה האמריקאי (Department of Energy).

בקליפורניה רגולציה תומכת לשימוש באנרגיה ממקורות מתחדשים ויעדים אגרסיביים לשימוש במקורות אלה. נכון למועד זה יעדי אגירת האנרגיה בקליפורניה בלבד עומדים על יותר מ- 40,000 מגה-וואט-שעה עד שנת 2030, והדרישה להעמקת כושר האגירה של הכלכלה החמישית בגודלה בעולם הולכת וגדלה בכל יום שעובר.

 

Print Friendly, PDF & Email

תודה שאתם מבקרים בפורטל חשמלנט. חשמלנט היינו פורטל מקצועי ומקיף לתחום החשמל והתאורה .בחשמלנט תוכלו למצוא אינפורמציה מקצועית שחשובה לכם ומאגר ספקים גדול מתחום החשמל והתאורה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

כתבות נוספות

יישום בינה מלאכותית (AI) בחוות שרתים עם Vertiv ואלכסנדר שניידר

3 באפריל 2024

מהפכת החשמל הביתי הירוק יוצאת לדרך:

7 במרץ 2024

חה"כ ישראל כ"ץ "נאפשר הזרמת אלפי מגה-וואט לרשת החשמל"
אלקטרה פאוור וענקית האנרגיה אנלייט יקימו מיזם ייעודי לאספקת חשמל מאנרגיה יר...
אנלייט אנרגיה מתחדשת: השיקה של פרויקט סולארי ראשי בישראל והרחבת הנוכחות בהו...
GRÄSSLIN המקורי מתוצרת גרמניה חוזר לישראל! זמין עכשיו ברשתות הסיטונאיות
יישום בינה מלאכותית (AI) בחוות שרתים עם Vertiv ואלכסנדר שניידר

3 באפריל 2024

מהפכת החשמל הביתי הירוק יוצאת לדרך:

7 במרץ 2024

חה"כ ישראל כ"ץ "נאפשר הזרמת אלפי מגה-וואט לרשת החשמל"
אלקטרה פאוור וענקית האנרגיה אנלייט יקימו מיזם ייעודי לאספקת חשמל מאנרגיה יר...
תמיד לדעת לפני כולם

השארו מעודכנים

השאירו פרטים לקבלת עידכונים למייל

בחרו תחום