פורום המומחים בפורטל "חשמלנט"

מערכת הפורומים של "חשמלנט" היא מקום מפגש לגולשים מתחום תעשיית החשמל והתאורה המיועד לתת במה, למידע ורעיונות במגוון רחב של נושאים בתחום תעשיית החשמל .

העקרון המרכזי בגינו אנו מפעילים  את הפורומים  הוא להתייעצות  עם מומחים מתחומים שונים  ולהחלפת מידע. בפורומים חל עקרון חופש הביטוי. עם זאת, הקפידו לשמור על העקרונות הבסיסים .לידיעתכם, הפורומים נתונים לפיקוח שמטרתו לוודא שמירה על כללי הפורום. האחראים על הפורום ממונים על ידי פורטל "חשמלנט" ויש בידם הזכות לנהוג על פי שיקול דעתם המקצועי; הודעות הפוגעות בכלל המשתמשים או הודעות שאינן רלוונטיות יוסרו על ידי מנהלי הפורום, על פי שיקול דעתם המוחלט והבלעדי. חשוב לציין, כי אין לנו כל רצון לפגוע בחופש הביטוי של משתמשי הפורום ומטרת הפיקוח הינה לאפשר למקסימום גולשים להביע את דעתם באופן יעיל, הוגן ופורה.

כמו כן חל איסור על הכנסת הודעות ותכנים בעלי אחד או יותר מהמאפיינים הבאים

. עבירה על חוקי מדינת ישראל

. עידוד לביצוע פשע או כל עבירה

. הפרדת זכויות קניין

. הוצאת לשון הרע

. גזענות על כל מרכיביה

. פגיעה ברגשות הציבור

. שפה לא ראויה

. הצפה בהודעות חוזרות ו/או שונות בצורה בלתי הגיונית

. חשיפת פרטים אישיים של אדם ללא אישורו

. ידיעות אסורות לפרסום ע"י רשויות המדינה

פורנוגרפיה .

וירוסים ובכלל זה כל תוכנה עוינת כגון תולעים ו/או סוסים טרויאנים

. הודעות ותכנים שמועלים ע"י הגולשים בפורום הינם קניינם הרוחני וחלים עליהם כל זכויות היוצרים. יחד עם זאת, אתר "חשמלנט" יהיה רשאי לפרסם את התכנים בכל מקום שימצא לנכון בתוך האתר ובאתרים אחרים השייכים למפעיל.

הגולש המפרסם הודעות ומעלה תכנים אחראי עליהם בלעדית. כל נזק או פגיעה שיגרמו לגולש עצמו או לכל אדם אחר יהיו על אחריות הגולש לאתר חשמלנט לא תהיה כל אחריות בדבר.

בפורום ניתנים עצות לשאלות גולשים הן ע"י גולשים אחרים והן ע"י מומחים מטעם אתר "חשמלנט". אין האתר ואין היועצים מטעמו  אחראים על עצות אלו בין אם ניתנו על ידיו  ע"י יועציו או ע"י גולשים אחרים והוא יהיה פטור מכל נזק שיגרם כתוצאה מכך.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

תמיד לדעת לפני כולם

השארו מעודכנים

השאירו פרטים לקבלת עידכונים למייל

בחרו תחום