עמוד ראשי פורומים פאנל מומחים וויסות עומס בתלת פאזי

  • הנושא הזה ריק.
מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #28197 הגב
    דורון
    אורח

    שלום וברכה

    שמעתי שקיים בקר שעוזר לנ ב עומסים בין פאזות, ולהעביר את 'היתר' שהווסף לפאזה מסוימת – לפאזה אחרת שבה העומס עדין לא מלא.

    לדוגמא: פאזה s 40a קיבלה עומס של 45a, אזי הבקר ישלח 5a לפאזה r או פאזה t אם הם פנויות.

    מישהו שמע על בקר כזה? מישהו יודע להפנות לבקר כזה?

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
מענה ל־וויסות עומס בתלת פאזי
פרטים:




שלום לך 👋
נעים להכיר.

הירשמו לקבלת תוכן מדהים לתיבת הדואר הנכנס, כל חודש.