שלום וברכה
שמעתי שקיים בקר שעוזר לנ ב עומסים בין פאזות, ולהעביר את 'היתר' שהווסף לפאזה מסוימת – לפאזה אחרת שבה העומס עדין לא מלא.
לדוגמא: פאזה s 40a קיבלה עומס של 45a, אזי הבקר ישלח 5a לפאזה r או פאזה t אם הם פנויות.
מישהו שמע על בקר כזה? מישהו יודע להפנות לבקר כזה?