היום התקנתי באמצעות חשמלאי מוסמך מנורת נוי מחוץ לבית. לעת ערב כאשר ביקשתי להדליק את התאורה שהותקנה, התברר לי שהפעלתה מפסיקה באחת את קליטת שידורי הלווין ותמונת מסך הטלוויזיה נתקעת כפסל ועל מסך הטלוויזיה נראית נקודת אור כחולה. כיבוי המנורה מחזיר למסך את שידורי הטלוויזי ה כתיקנם. האם יש הסבר לתופעה הזאת?