מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #9096 הגב
    yinon
    אורח

    שלום רב,
    לאחר הפסקת החשמל האחרונה החלטתי לרכוש גנרטור ( כבר המון זמן אני מתכנן זאת).
    השימוש הוא כאמור בייתי כאשר מראש אני מיעד אותו להפעלת היונקרס ( לדעתי הצריכה שלו נמוכה)
    2 מקררים, מסך פלזמה ותאורה בסלון – שאר הביית יואר על ידי תאורת חירום.
    ראיתי גנרטור של היונדאי 3800 וואט 4 פעימות התנעת כבל במחיר 2190 ש"ח שנראה לי זול.
    האם מישהו מכיר את הגנרטורים שלהם ויכול לומר לי אם זה אמין.
    והאם ישנם להשגה גנרטורים מופעלי גז ( חוסך לי את הריצה עם ג'ריקן – יש לי בלוני גז בחצר)
    אשמח להמלצות וחוות דעת
    תודה
    ינון

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
מענה ל־בתלבטות ברכישת גנרטור
פרטים:




שלום לך 👋
נעים להכיר.

הירשמו לקבלת תוכן מדהים לתיבת הדואר הנכנס, כל חודש.