• הנושא הזה ריק.
מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #28459 הגב
    אבי
    אורח

    קניתי גוף תאורה שמותקן בו שנאי עם פרוטוקול דאלי, אני רוצה שיעבוד רגיל ללא עימעום, חיברתי את המתח למהדקי הכניסה ועדיין לא עובד, יש עוד שלושה מהדקים + – P, האם צריך לגשר בין מהדקים מסויימים כדי שהגוף יעבוד ? תודה לעוזרים.

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
מענה ל־חיבור שנאי דאלי
פרטים:




שלום לך 👋
נעים להכיר.

הירשמו לקבלת תוכן מדהים לתיבת הדואר הנכנס, כל חודש.