עמוד ראשי פורומים פאנל מומחים צריך הכוונה

  • הנושא הזה ריק.
מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #23259 הגב
    רספוטין
    אורח

    שלום לכל באי הפורום,
    אתמול נתקלתי בבעיה שאיני יודע לפתור אותה, הקבלן שיפוצים, ללא רשיון לחשמל, העביר גיד ארקה בצורה מרושלת לא בטיחותית ובניגוד לחוק דרך הגג הפרטי שלי. הגיד עובר עד לארון חשמל של הדיירים ממולי.
    הפניה לדיירים ממולי זכתה לתגובה אלימה מילולית ומאיימת ( כהרגלם) שלא אגע בכבל.
    פניתי כמעט לכל הגורמים האפשריים: 1.כיבוי אש 2.משטרה, 3.ערייה וכל אחד מפנה אותי לגורם אחר.
    הדריכו אותי גם למשרד האנרגיה אך לא יודע לאיזה אגף ואל מי לפנות שם.
    בבקשה עזרה, אני מרגיש לא בטוח לעלות על הגג מחשש לקצר או שאפגע בכבל ארקה.
    בתודה מראש לכל העונים
    תמונות

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
מענה ל־צריך הכוונה
פרטים:




שלום לך 👋
נעים להכיר.

הירשמו לקבלת תוכן מדהים לתיבת הדואר הנכנס, כל חודש.