מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #7535 הגב
    מיכאל לוי
    אורח

    שלום.
    מה ההבדל בין נורת מטל לד.לנורת פטריה לד.?

    תודה על התשובה

    #7536 הגב
    בני בסן
    אורח

    של ותודה על פנייתך לאתר.
    נורת מטל הלייד הנה נורת פרי בדרך כלל בניצולת גבוהה של 70 לומן לואט ומעלה. לנורה לוקח זמן להדלק ובמקרה של הפסקת חשמל רגעית גם כ 10 דקות לשוב ולהדלק.

    נורת המטל הלייד אשר צורכת נניח 100 ואט יש להוסיף לה עוד כ 20 אחוז מקדם הפסד עג במשנק.

    כלומר כ 120 ואט צריכת חשמל.

    בלד הואטים ברוטו נטו כמעט זהים. מסירות צבע גבוהה מנורת מטל סטנדרטית. הדלקה מיידית וכווו.
    בדרך כלל נורת לד בניצולת של 80 לומן לואט מחליפה מחליפה נורת מטל ביחס 1 ל 2. כלומר בתעשיה פעמון מטל 400 מוחלף בתאורת לד של 150 ואט.

    בברכה

    בני בסן 0525309047

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
מענה ל־תאורת לדים
פרטים:




שלום לך 👋
נעים להכיר.

הירשמו לקבלת תוכן מדהים לתיבת הדואר הנכנס, כל חודש.