שלום רב,
לאחר הפסקת החשמל האחרונה החלטתי לרכוש גנרטור ( כבר המון זמן אני מתכנן זאת).
השימוש הוא כאמור בייתי כאשר מראש אני מיעד אותו להפעלת היונקרס ( לדעתי הצריכה שלו נמוכה)
2 מקררים, מסך פלזמה ותאורה בסלון – שאר הביית יואר על ידי תאורת חירום.
ראיתי גנרטור של היונדאי 3800 וואט 4 פעימות התנעת כבל במחיר 2190 ש"ח שנראה לי זול.
האם מישהו מכיר את הגנרטורים שלהם ויכול לומר לי אם זה אמין.
והאם ישנם להשגה גנרטורים מופעלי גז ( חוסך לי את הריצה עם ג'ריקן – יש לי בלוני גז בחצר)
אשמח להמלצות וחוות דעת
תודה
ינון