מהיום: שירות הלקוחות במוקד 103 יספק מענה ומידע ללקוחות גם בשפה הערבית
חברת החשמל, משפרת את השירות ללקוחותיה ומשיקה בימים אלו שירות לדוברי השפה הערבית.
מהיום, לקוחות אשר יתקשרו בשעות הפעילות של מוקדי 103, בימים א-ה בין השעות 19:00-8:00 ובימי שישי בין השעות 8:00- 13:00 יוכלו לבחור האם לקבל מענה אנושי בשפה העברית או בשפה הערבית.
לחברה כ -2.8 מיליון לקוחות, כל משקי הבית בישראל, כאשר מספר הפניות הטלפוניות למענה ע"י נציגי שירות עומד על כ- 6.5 מיליון בשנה .
כחלק ממהפכת השירות שמובילה בימים אלו חברת החשמל ומתוך הבנה כי חלק גדול מלקוחות החברה דובר בעיקר את השפה הערבית, מעוניינת החברה לספק שירות בשפת האם של הפונה, מתוך התחשבות בצרכיו ועל מנת להעניק לו את השירות המיטבי – בשפתו.
מוקדי השירות מעניקים שירות רב תכליתי, 365 ימים בשנה –בנושאי צרכנות ותקלות באספקת החשמל. השירות המוצע הוא בשעות הפעילות של מוקד הצרכנות.
בנוסף, הדבר מאפשר ללקוחות דוברי השפה הערבית לקבל את השירות המבוקש בטלפון ובכך להימנע מלהגיע למשרדי החברה.
אורן הלמן, סמנכל שירות, שיווק ורגולציה: "חברת החשמל היא חברת כל לקוחותיה ופועלת ללא הרף לשפר ולשדרג את השירות. אמנם אין חובה חוקית לספק שירות בשפות אחרות, אולם ה"אני מאמין" של החברה הוא לתת שירות זמין, אמין, ומקצועי עם תחושה מיטבית ללקוח. ושירות בשפת האם של הלקוח הוא בדיוק כזה.
מבדיקות שעשינו מול לקוחות המגיעים פיזית למשרדי קבלת קהל בחברה עולה כי מרביתם הגיעו כי לא קיבלו שירות טלפוני בשפה הערבית. כעת הם יוכלו להימנע מכך ולקבל מענה טלפוני."
בהמשך תיבדק האפשרות למתן שירות גם בשפות נוספות.