חברת החשמל העמידה איש קשר ייעודי לטיפול באוכלוסיות המוחלשות באמצעות מחלקות הרווחה ברשויות המקומיות והארגונים החברתיים
חברת החשמל פנתה השבוע למחלקות הרווחה ברשויות המקומיות ולארגונים החברתיים, על מנת להבטיח המשך הענקת מענה ייחודי לאוכלוסיות המוחלשות .
במכתב שנשלח מסמנכ"ל השירות, אורן הלמן, הובטח כי החברה תמשיך להעניק שירות לאוכלוסיות אלו ע"י איש קשר ייעודי, המטפל באוכלוסיות המוחלשות, כולל אמצעים ליצירת קשר עמו.
אורן הלמן, סמנכ"ל השירות: חברת החשמל ערוכה למתן מענה לכלל הלקוחות ובכלל זה ללקוחות הנמנים עם אוכלוסיות קבוצת האוכלוסיות הרגישות.
בשגרה כבחירום, אנו נמצאים בקשר רציף עם נציגי הארגונים החברתיים ועם אגפי ומחלקות הרווחה ברשויות המקומיות
המקומיות וחשוב לנו להמשיך ולתת שירות, בעיקר בימים אלו, עם התפשטות נגיף הקורונה. "
נציגי מחלקות הרווחה ברשויות המקומיות ונציגי הארגונים החברתיים פונים בימים אלו בשם הפונים אליהם- לאיש הקשר בחברת החשמל ופותרים בעיות וקשיים בדרך מהירה ורגישה.
*הבחור שמשמש רפרנט לנושאים אלה הוא עו"ד ולדי גור ארי הלוקה בשיתוק מוחין, עובד מוכשר מאין כמותו שמכיר את החברה על בוריה ויודע לתת מענה בצורה המיטבית למקרים מסוג זה. בתמונה: ולדי גור ארי, מטפל מול גורמי הרווחה במקרים המגיעים לפתחו, מהמשרד שבביתו*.