בעקבות המצב הבטחוני, חברת החשמל תימנע מפעולות אכיפה וגבייה ולא תנתק לקוחות חייבים.
ללקוחות בעלי מונה תשלום מראש (מת״מ) אשר אין באפשרותם לרכוש קודי הפעלה, תתאפשר קבלת קודי חירום במוקדי השירות 103.
חרף המצב הבטחוני ומתוך הכרה בצרכי הלקוחות חלק ממרכזי השירות פתוחים לקבלת קהל -ניתן להתעדכן באתר החברה.
החברה תאפשר ללקוחות ביתיים המתקשים בתשלום חשבונות החשמל הסדרי תשלום מקלים ללא ריביות.
תבוצע דחייה של 30 ימים בתשלום חשבון החשמל ללקוחות שפונו מהישובים בהתאם להוראת פיקוד העורף ודחייה של 60 יום מהמועד האחרון לתשלום למחלקי חשמל הסטורייים באזור עוטף עזה.
מאיר שפיגלר, מנכל החברה: ״לאור המצב הבטחוני החלטנו, יחד עם רשות החשמל, על שורת הקלות מתוך התחשבות ורצון להקל על לקוחות החברה.
מאז פרוץ הלוחמה עובדי חברת החשמל פועלים מסביב לשעון לתיקון כל הנזקים הנגרמים לרשתות החשמל, במקרים רבים תחת מטחי טילים ורקטות בלתי פוסקים, על מנת להשיב את אספקת החשמל לתושבים.
אנחנו משתתפים בצער המשפחות שאיבדו את יקיריהן, מייחלים לחזרת הנעדרים והחטופים, מאחלים החלמה שלמה לפצועים ומחזקים את ידי צה״ל כוחות הביטחון ואזרחי ישראל.״