כחלק מהמשך יישום הרפורמה בחברת החשמל ותכנית ההתייעלות בחברה הכריזה היום חברת החשמל על שתי ספקיות פרטיות להפעלת מוקד שירות הלקוחות 103 בהיקף של כ 108 משרות.
החברות הזוכות, ״תקשוב״ ו״בזק אונליין״י יפעילו את מוקד התשלומים ובירור החשבון, אשר מהווה את עיקר העומס על מוקד השירות הטלפוני , ואילו כל נושא ההפרעות באספקת החשמל יופעל ע"י מוקד 103.
המהלך צפוי לצמצם תקורות של חברת החשמל בכ-20 מיליון שח בשנה.
אורן הלמן, סמנכ"ל שירות ושיווק בחברת החשמל :
"לצד תהליכי התייעלות וכחלק מיישום הרפורמה עליה התחייבה הנהלת חברת החשמל מול המדינה, אנו פועלים כל הזמן לשדרג את השירות ללקוחות שלנו.
"מוקד טלפוני גדול ומיומן, יתרום בצמצום זמני המתנה ואיכות השירות ללקוחות, כשבמקביל שימרנו את מוקד התקלות וטיפול במקרים חריגים.
זהו חלק ממהלך של התייעלות הן בשירות והן בכח האדם. בעתיד , בעקבות מיקור החוץ, צפוי המוקד להצטמצם בכ 50% מכח האדם.
בכוונתנו לפעול מול החברות הזוכות על מנת לקיים את מדיניות ההעסקה המגוונת, כמקובל בכל תחומי ההעסקה בחברת החשמל.
העסקה מגוונת היא אחד מהעקרונות שלנו לשירות איכותי שתורם לחוויית הלקוח בחברת החשמל"