הנהלת הקניון החליטה לשדרג את חווית הקנייה בו על ידי שדרוג התאורה ובנוסף היא חוסכת 50 אחוזים בעלויות החשמל
קניון עזריאלי חולון עבר באחרונה שדרוג בנראות על ידי החלפת כל מערכת התאורה בקניון מתאורה קונבציונאלית לתאורת לדים.
מתכננת התאורה מיכל קנטור, הציבה כמטרה לשנות את חווית החלל של הקניון שנחנך ב-1998, על ידי תכנון מערכת תאורה עם מסירות צבע אור גבוהה להדגשת צבע והטקסטורה של חומרי הגמר. היא בחרה לתגבר את רמת התאורה כדי ליצור איזון בין חדירת האור הטבעי החודר דרך הסקיילייט בשעות היום ולשפר את נראות החלל בשעות הערב.
המטרה הפונקציונאלית של תכנון התאורה כללה הפחתה משמעותית בצריכת החשמל ותחזוקה ידידותית.
למרות הגברת רמת התאורה (פי 3), צריכת האנרגיה פחתה בממוצע של כ- 50% ואורך חיי הנורות עלה מ 12,000 שעות עבודה ליותר מ- 40,000 שעות עבודה. חשוב לציין שכל זאת בוצע ללא תוספת בכמות ומיקומי גופי התאורה . עם המעבר לתאורת לד בעזריאלי חולון חוסכים עכשיו גם בהוצאות החשמל וגם בעלויות האחזקה.
גופי תאורה שסופקו על ידי טריגון תאורה מבית חרות, ענו לדרישות של תפוקת אור גבוהה (מינימום 80%), מסירת צבע גבוהה למעלה מ85 CRI, רמת סנוור נמוכה פחות מ19 UGR, עמידה בתקנים בינלאומיים מחמירים למערכות תאורת לדים ונראות ויזואלית של גופי התאורה. טריגון מתמחה בתאורת לד ובין לקוחותיה כמה מהגופים המסחריים המובילים במשק כמו רשת פוקס, סופר פארם, רשויות מקומיות ומשרד הביטחון.