האמריקאים לומדים על סייבר מחברת החשמל

חברת CyberReadyUSA האמריקאית תרכוש זירה לאימון סייבר  מסייברג'ים הישראלית של חברת החשמל

רכישה זו מצטרפת לרכישת זירת אימון על ידי ענקית הטכנולוגיה היפנית היטאצ'י, שדווחה לפני כחודש

 

פרסום

"חברת סייברג'ים" המובילה העולמית בתחום אימוני הגנת סייבר,  בה שותפה חברת החשמל, שמחה להודיע על שיתוף פעולה עם חברת הסייבר האמריקאית CyberReadyUSA, במסגרתו יוקם מתקן אימונים חדשני ומיוחד באוקלהומה סיטי, בארצות הברית. מתקן האימונים החדשני צפוי להזניק קדימה את תחום אימוני אבטחת המידע בארצות הברית.

 

שיתוף הפעולה בין שתי חברות הטכנולוגיה המתקדמות מיועד לסייע ללקוחות החברה האמריקאית להיות מוכנים ככל האפשר לארועי הסייבר הבאים המכוונים למתקניהם. הזירה החדשה שתוקם תספק למתאמנים פלטפורמה להתמודדות עם התקפות סייבר בזמן אמת. בזירה מתבצעת הדמייה של מגוון התקפות סייבר שונות על תשתיות קריטיות, ובכך מתאפשר למתאמנים לזהות איומים ולהגיב למגוון רחב של תרחישי התקפה. לזירת סייברג'ים יתרונות בולטים, הכוללים התנסות מעשית המותאמת אישית ללקוח, הבנה עמוקה של החולשות בסביבה הטכנולוגית, והבנה טובה יותר של התפקידים וחלוקת האחריות בעת התקפת הסייבר. כמו כן,  במהלך האימונים בזירה זוכים המתאמנים להבין את עולם הסייבר מנקודת מבטו של התוקף.

 

אלוף במיל.  יפתח רון-טל, יו"ר חברת החשמל:  "חברת החשמל בכלל וסייברג'ים בפרט, גאה בכך שחברה אמריקאית בסדר גודל של CyberReadyUSA, המעניקה שירות למגוון רחב של לקוחות בתחום הגנת הסייבר, בחרה לשתף פעולה דווקא עם חברת ישראלית. זו הפעם השניה בתוך חודש בה חברה בינלאומית רוכשת מסייברג'ים פתרונות למלחמה העכשווית בתחום הסייבר, וזוהי הוכחה לעוצמתה ויתרונותיה הרבים של החברה, לצד יכולותיה המקצועיות המובילות בתחומן".

עופר בלוך מנכל חברת החשמל: "תחום הסייבר הוא ללא ספק חוד החנית של היזמות העסקית הבינלאומית שלנו, ואנו גאים על ההכרה הבינלאומית שאנו מקבלים עם רכישתן הבינלאומית של זירות האימונים שהן פרי תוצרת פיתוח ישראלי".

.

אופיר חסון, מנכ"ל סייברג'ים אמר: " הזירה ההיברידית של סייברג'ים באוקלאומה סיטי, מרחיבה עוד יותר את דריסת הרגל הגלובלית ההולכת וגדלה של סייברג'ים בעולם ומדגימה את חזון ה'סייבר גריד'- רשת מתקני אימוני סייבר שישתפו בינהם מידע, ניסיון ולקחים שנלמדו מארועי סייבר במקומות שונים בעולם. הזירה באוקלאומה סיטי, תהווה זירה נוספת של סייברג'ים לזירות הקיימות ברחבי העולם: יפן, אוסטרליה ,צכ'יה, פורטוגל , ישראל וליטא. האימונים בזירה המיוחדת הכוללים מודל הדמייה מציאותי אשר יאפשר למתאמנים לשלוט ברכיבים אמיתיים המשמשים תשתיות קרטיות, כמו בקרים וממשק מפעיל מכונה וללמוד מניסיונות ההתמודדות מול תרחישי התקפה על מערכות הבקרה (OT) וה- IT. זירת האימונים, שאין כדוגמתה תספק פיתרון אופטימלי לאימוני אבטחת סייבר לתשתיות קריטיות".

פרסום

 

נשיא CyberReadyUSA , Jason Bewley אמר:"המתקן באוקלאומה שיוקם ברבעון האחרון של 2017, הינו הראשון מבין סדרה של  זירות מתוכננות בארה"ב המתמקדות בתשתיות קריטיות. הזירה מספקת פתרון ייחודי המהווה את 'הצעד האחרון' של תשתיות אספקת האנרגיה בארה"ב, אשר מאוד קשות להגנה ולבדיקה. עבדנו בשיתוף פעולה הדוק עם חברת סייברג'ים להתאמת הזירה ככל האפשר לקהל לקוחתינו המגוון. השותפות עם חברת סייברג'ים מביאה עימה טכניקות בינלאומיות וטקטיקות לקדמת הבמה בארה"ב, לרגע שבו תקיפות סייבר עשויות להתחיל בכל מקום ובכל זמן. תוכנית זו מגינה על המידע הקניני של לקוחותינו, מביאה למהפיכה באימוני סייבר ומקדמת כישורי ההתמודדות עם ארועי סייבר של הארגון כולו".

בתמונה: סייברג'ים של חברת החשמל.

 צילום, קרדיט : יוסי וייס.

Print Friendly, PDF & Email

תודה שאתם מבקרים בפורטל חשמלנט. חשמלנט היינו פורטל מקצועי ומקיף לתחום החשמל והתאורה .בחשמלנט תוכלו למצוא אינפורמציה מקצועית שחשובה לכם ומאגר ספקים גדול מתחום החשמל והתאורה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

כתבות נוספות

חברות אנרגיה מובילות ויזמים בתחום האגרו-וולטאי ישתתפו בוועידה הבינלאומית S...

27 במרץ 2024

איגוד ערים לסביבה שרון כרמל הגיש פנייה דחופה לדחיית הדיון בות"ל בנושא הקמת ...

14 במרץ 2024

חן גיראט, מנהל הגנת הסייבר בחברת החשמל: "אין הרבה אנשים מיומנים בנושא הסייב...

13 במרץ 2024

קורס חישובי תאורה - יפתח 30.4.2024

11 במרץ 2024

קורס עקרונות המאור - ייפתח 2.4.2024

11 במרץ 2024

ייעוד התקבולים העודפים ממכירת תחנת כח "אשכול" לכיסוי הוצאות המלחמה

7 במרץ 2024

חברות אנרגיה מובילות ויזמים בתחום האגרו-וולטאי ישתתפו בוועידה הבינלאומית S...

27 במרץ 2024

איגוד ערים לסביבה שרון כרמל הגיש פנייה דחופה לדחיית הדיון בות"ל בנושא הקמת ...

14 במרץ 2024

חן גיראט, מנהל הגנת הסייבר בחברת החשמל: "אין הרבה אנשים מיומנים בנושא הסייב...

13 במרץ 2024

קורס חישובי תאורה - יפתח 30.4.2024

11 במרץ 2024

תמיד לדעת לפני כולם

השארו מעודכנים

השאירו פרטים לקבלת עידכונים למייל

בחרו תחום