חברת החשמל ומעוף מחוז צפון קיימו כנס להרחבת מעגל הספקים לעסקים קטנים ובינוניים בצפון

לקראת חג החנוכה, בחברת החשמל ומעוף- הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במחוז צפון, קיימו כנס ספקים לעסקים קטנים ובינוניים בצפון, כחלק מפעילות חברת החשמל להרחבת מעגל הספקים של החברה, יחד עם משרד הכלכלה- הסוכנות לעסקים קטנים באמצעות מעוף מחוז צפון-לעידוד וסיוע לעסקים קטנים ובינוניים בצפון הארץ.

הכנס התקיים לקראת המרוץ החברתי הראשון 'בשביל האור', בו יוקדש יום אחד למען העסקים הקטנים והבינוניים בישראל. אגף הרכש בחברת החשמל קיים כנס הכרות לעסקים קטנים ובינוניים בצפון, בשיתוף עם משרד הכלכלה והתעשייה ומעוף-מערך הסיוע לעסקים של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במלון חוף התמרים בעכו.

הפעילות הינה חלק מפעילות החברה לחג החנוכה, מרוץ השליחים החברתי הראשון במדינת ישראל, במסגרתו החברה מזמינה את הציבור הרחב לרוץ בכל יום למען מטרה חברתית אחרת ומביאה את האור למען אוכלוסיות מוחלשות. חברת החשמל תגיע לעיר עכו ביום שני, 18.12, נר שישי של חנוכה ותרוץ למען שוויון הזדמנויות לכל. ביום חמישי, 14.12, נר שלישי, תרוץ החברה למען העסקים הקטנים והבינוניים. לפרטים נוספים אודות המרוץ ולהרשמה-http://members.viplus.com/view.ashx?message=h42417218O129440427O218669O129369942&r=1

פרסום

הכנס התקיים בהשתתפות מנהל אגף הרכש של חברת החשמל עו"ד שלומי צרפתי, מנהל הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה רן קיויתי, מנכ"לית מעוף מישור החוף והגליל המערבי תמר שמחי ומכובדות ומכובדים נוספים.

שלומי צרפתי, מנהל אגף הרכש של חברת החשמל: "חברת החשמל רואה בתעשייה הישראלית ("כחול-לבן") חשיבות רבה, פועלת להרחבת שיתוף הפעולה עם התעשייה המקומית בכלל וספקים קטנים ובינוניים בפרט ושילובם במערך הרכש של החברה וזאת במטרה להרחיב את מעגל הספקים הפוטנציאליים של החברה ולהנגיש את מערך הרכש לספקים קטנים ובינוניים חדשים לרבות מאזורי הפריפריה".

ועדת המכרזים של חברת החשמל נותנת את דעתה בכל סיווג מכרז, לתנאי הסף הנדרשים בו, ומוודאת שהתנאים אכן מאפשרים שילובם של ספקים קטנים ובינוניים.

רן קיויתי, מנהל הסוכנות לעסקים במשרד הכלכלה והתעשייה: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה שנרקם עם חברת חשמל לטובת קידום העסקים והתעשייה במסגרת התכנית לחיזוק הצפון. הסוכנות לעסקים רואה חשיבות רבה בעידוד רכש מעסקים קטנים ובינוניים על ידי מוסדות עוגן, במטרה להרחיב  את ההזדמנויות העסקיות של מפעלים וחברות, בעיקר באזורים פריפריאליים. בשנה הקרובה בכוונתנו להרחיב את התכנית לעידוד רכש המופעלת יל ידי מעוף-מערך השטח של הסוכנות, לאזורים נוספים בארץ ואנו שמחים על ההיענות הגבוהה ליוזמה מצד ארגונים מובילים. הכנס יהווה קפיצת מדרגה הן לבעלי העסקים והן לחברת החשמל שתהנה מספקים חדשים ואיכותיים. אנו בטוחים, כי שיתוף הפעולה בין העסקים הקטנים ובינוניים לבין חברת החשמל יניב תוצאות חיוביות לכל הצדדים ויתמוך בתעשייה בצפון".

פרסום

אתי גוטמן, מנכ"לית מעוף גליל גולן ועמקים: "בעלי עסקים קטנים ובינוניים מתקשים לא אחת להתמודד במכרזים של חברות מובילות במשק ומטרתנו לסייע להם בהסרת החסמים הכרוכים בתהליך. תוך ליווי וייעוץ בפיתוח העסק וביישום תקנים הנדרשים על ידי החברות. אנו מצפים, כי המפגש עם בכירי נציגי הרכש של חברת החשמל והנגשת המידע אודות התהליך יפתח הזדמנויות עסקיות חדשות בפני המשתתפים".

'מעוף לעסקים', הינו מערך השטח הארצי של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה, שמטרתו לקדם עסקים המעסיקים 5 עובדים ומעלה. שרותי מעוף מוענקים בהתאמה לצרכי העסק והפיתוח האזורי הכוללים, בין היתר: מיפוי עסקי, ייעוץ פרטני במגוון תחומי הניהול העסקי, הדרכות וכנסים מקצועיים, ליווי בגיוס מימון פרויקטים מיוחדים, הטבות ומענקים ומתן מידע על כלל כלי הסיוע הקיימים במימון ובפיקוח משרד הכלכלה והתעשייה.

Print Friendly, PDF & Email

תודה שאתם מבקרים בפורטל חשמלנט. חשמלנט היינו פורטל מקצועי ומקיף לתחום החשמל והתאורה .בחשמלנט תוכלו למצוא אינפורמציה מקצועית שחשובה לכם ומאגר ספקים גדול מתחום החשמל והתאורה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

כתבות נוספות

חברות אנרגיה מובילות ויזמים בתחום האגרו-וולטאי ישתתפו בוועידה הבינלאומית S...

27 במרץ 2024

איגוד ערים לסביבה שרון כרמל הגיש פנייה דחופה לדחיית הדיון בות"ל בנושא הקמת ...

14 במרץ 2024

חן גיראט, מנהל הגנת הסייבר בחברת החשמל: "אין הרבה אנשים מיומנים בנושא הסייב...

13 במרץ 2024

קורס חישובי תאורה - יפתח 30.4.2024

11 במרץ 2024

קורס עקרונות המאור - ייפתח 2.4.2024

11 במרץ 2024

ייעוד התקבולים העודפים ממכירת תחנת כח "אשכול" לכיסוי הוצאות המלחמה

7 במרץ 2024

חברות אנרגיה מובילות ויזמים בתחום האגרו-וולטאי ישתתפו בוועידה הבינלאומית S...

27 במרץ 2024

איגוד ערים לסביבה שרון כרמל הגיש פנייה דחופה לדחיית הדיון בות"ל בנושא הקמת ...

14 במרץ 2024

חן גיראט, מנהל הגנת הסייבר בחברת החשמל: "אין הרבה אנשים מיומנים בנושא הסייב...

13 במרץ 2024

קורס חישובי תאורה - יפתח 30.4.2024

11 במרץ 2024

תמיד לדעת לפני כולם

השארו מעודכנים

השאירו פרטים לקבלת עידכונים למייל

בחרו תחום