חברת החשמל חנכה את תחנת המשנה יהלום שבנתניה

שבנתניה בטקס חגיגי, בהשתתפות ד"ר יובל שטייניץ, שר התשתיות הלאומיות

חברת החשמל חנכה את תחנת המשנה 'יהלום' שבאזור נתניה בטקס חגיגי בהשתתפות שר התשתיות הלאומיות, ד"ר יובל שטייניץ, יו"ר דירקטוריון חברת החשמל, האלוף (במיל') יפתח רון-טל, סגן וממלא מקום ראש העיר נתניה הממונה על התחבורה תשתיות תעשיה, מסחר ומבני ציבור, אינג'ניר אלי דלל, מנכ"ל משרד התשתיות, שאול מרידור, מנכ"ל חברת החשמל, עופר בלוך ויו"ר ארגון העובדים של חברת החשמל, דוד (מיקו) צרפתי.

תחנת המשנה "יהלום" חוברה למערכת החשמל הארצית ומספקת כ- 100 מגה וולט אמפר לכ-12 אלף בתי אב בנתניה. תחנת המשנה ממוקמת באזור התעשייה הצפוני של נתניה וצפויה לשפר את אמינות אספקת החשמל לשכונות באזור. שמה של התחנה, "יהלום", הינו סמל למסחר היהלומים, הענף שהיה בולט בעבר בעיר.

פרסום

שר התשתיות הלאומיות, האנרגיה והמים ד"ר יובל שטייניץ: "״אני מברך את עובדי ומנהלי חברת החשמל על חנוכת הבית הזה. מדובר בפרויקט רציני של הקמת תחנת משנה מקומית בו חברת החשמל השקיעה משאבים עצומים  בטכנולוגיות ההולכה וההשנאה. המודרניזציה בחברת החשמל קיימת בכל התחומים בכל הארץ ונושא ההגנה הוא נושא מרכזי, במיוחד בזמן חירום.  אנחנו צריכים חברת חשמל חזקה כדי שתוכל לתת מענה בכל התחומים. אני מברך את עיריית נתניה שזוכה בתחמ״ש כזו״.

 

יו"ר דירקטוריון חברת החשמל האלוף (במיל') יפתח רון-טל: ״בשנה האחרונה חנכנו בחברת החשמל 3 תחנות משנה חדשות, תוך עבודה במציאות מורכבת בחברת החשמל, על מנת לשפר ולחזק את מערכת ההולכה וההשנאה האחראית על איכות החשמל המסופק ללקוחותינו בשגרה ובחירום. עובדי חברת החשמל פועלים מתוך מחויבות אמיתית למשק האנרגיה ולאספקת חשמל לכלל הלקוחות, גם במצבי קיצון של מזג אוויר סוער. אני מודה לכלל המעורבים בפרויקט המורכב הזה ולעיריית נתניה על שיתוף הפעולה המצוין״.

מנכ"ל חברת החשמל עופר בלוך: "׳אני מכיר את אזור התעשייה הזה הרבה מאוד שנים והוא משנה את פניו בצורה משמעותית, כולל אזור המגורים המתפתח.  חברת החשמל מאפשרת את הגידול בצריכת החשמל בסטנדרטים הגבוהים בהם אנו עומדים, תוך התחשבות בסביבה ושיפור באמינות האספקה ואנו מברכים על כך. אני מודה למנהלי ועובדי חברת החשמל על העבודה המקצועית בתחנה זו״.

פרסום

סגן וממלא מקום ראש העיר נתניה הממונה על התחבורה, תשתיות, תעשיה ומסחר, ומבני ציבור, אינג'ניר אלי דלל: ״התחנה מציבה רף גבוה חדש בתחנות משנה וצפויה לתת גיבוי לכ-17 אלף בתי אב בנתניה. חנוכת התחנה מהווה פיתוח והתקדמות בשירות לתושבי נתניה על ידי חברת החשמל. אני מודה לכם ומברך אתכם בשם ראש העירייה. אנו מקווים להמשך פעולה פורה בין הצדדים״.

בשלב הבא, חברת החשמל צפויה להוסיף עוד שני שנאים לתחנה, אשר צפויים להגדיל את יכולת השנאה של התחנה שתעמוד בסופו של דבר על 200 מגה וולט אמפר.

עבודות בניית התחנה כללו ביצוע פיתוח נופי בחזית התחנה, הכולל שתילת ערוגות של פרחים ועצים לאורך החזית הצפונית של תחנת המשנה, הפונה אל השטח הציבורי באזור התעשייה

Print Friendly, PDF & Email

תודה שאתם מבקרים בפורטל חשמלנט. חשמלנט היינו פורטל מקצועי ומקיף לתחום החשמל והתאורה .בחשמלנט תוכלו למצוא אינפורמציה מקצועית שחשובה לכם ומאגר ספקים גדול מתחום החשמל והתאורה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

כתבות נוספות

חברות אנרגיה מובילות ויזמים בתחום האגרו-וולטאי ישתתפו בוועידה הבינלאומית S...

27 במרץ 2024

איגוד ערים לסביבה שרון כרמל הגיש פנייה דחופה לדחיית הדיון בות"ל בנושא הקמת ...

14 במרץ 2024

חן גיראט, מנהל הגנת הסייבר בחברת החשמל: "אין הרבה אנשים מיומנים בנושא הסייב...

13 במרץ 2024

קורס חישובי תאורה - יפתח 30.4.2024

11 במרץ 2024

קורס עקרונות המאור - ייפתח 2.4.2024

11 במרץ 2024

ייעוד התקבולים העודפים ממכירת תחנת כח "אשכול" לכיסוי הוצאות המלחמה

7 במרץ 2024

חברות אנרגיה מובילות ויזמים בתחום האגרו-וולטאי ישתתפו בוועידה הבינלאומית S...

27 במרץ 2024

איגוד ערים לסביבה שרון כרמל הגיש פנייה דחופה לדחיית הדיון בות"ל בנושא הקמת ...

14 במרץ 2024

חן גיראט, מנהל הגנת הסייבר בחברת החשמל: "אין הרבה אנשים מיומנים בנושא הסייב...

13 במרץ 2024

קורס חישובי תאורה - יפתח 30.4.2024

11 במרץ 2024

תמיד לדעת לפני כולם

השארו מעודכנים

השאירו פרטים לקבלת עידכונים למייל

בחרו תחום